Tempo  37 minutos

Fecha de realización junio 2012

0,4
0,8

preto de Barro, Galicia (España)

Este sendeiro ubícase no “Parque da Natureza do Río Barosa”, parada fundamental do Camiño Portugués hacia Compostela, ao seu paso polo término municipal de Barro. Este parque posee unha excepcional topografía, pola que discurre o río Barosa dando forma á Fervenza da Barosa que alcanza trinta metros de desnivel. Hai dezasete muiños, que se dividen entre os Muíños de Abaixo e Muíños de Arriba, formando un complejo hidráulico de gran interés.
El primer tramo del sendero discurre desde los Muíños de Abaixo hasta el puente de San Breixo, onde se pode abandonar a ruta principal e visitar a igrexa do mesmo nome do s. XVII, onde hai unha bonita panorámica do val.
Neste caso fixemos unha adaptación;
Ata o waypoint da "área recreativa"segue o PR-G 105. Despois, en lugar de ir ata a ponte de Búa (camiño oficial), baixamos por un sendeiro, que vai polo medio do monte pero que é de fácil tránsito, que remata no punto de inicio.