• Foto de PR-G 147 As Fragas da Ribeira e Lostegal (Caracochas)

Tempo  7 horas 49 minutos

Fecha de subida 1 de enero de 2013

Fecha de realización diciembre 2012

4,7
9,5

preto de Puentes de García Rodríguez, Galicia (España)

www.caracochas.com

Presentamos unha fermosa ruta que combina a paisaxe das rutas de río coa espesura das Fragas. Esta ruta percorre camiños moi húmidos e chans enlamados todo o ano entre carballos e musgo que nos adentra en un bosque preterito. A dureza da ruta tipificámola como moderada, pero a distancia a recorrer e a severidade de algun tramiño fan que se lle añada algún puntiño máis polo que aconsellamos que se dispoña de tempo de abondo para disfrutar de esta fermosura de roteiro.

Para saber máis:

e non olvidedes de buscar o noso caché!!!!

• Alexandre S. 08-ene-2013

Esta foi unha das rutas máis bonitas das que fixen ata o de agora; adentrandonos en unha fraga perfectamente conservada e que nos leva a un viaxe de varios anos atrás.

• Alexandre S. 09-ene-2013

• Bea V 11-ene-2013

Preciosa ruta! Moi recomendable sobre todo nesta época do ano que están tódolos camiños cheos de folliñas

• Djalminha 30-sep-2013

Das rutas máis bonitas que fixen!!!

• Foto de Dunkelheit

Dunkelheit 13-oct-2013

Boa ruta, ainda que esixente debido as constantes subidas e baixadas do camiño. Non voy xulgar o entorno, xa que varia moito, dende fragas ben fermosas e coidadas ata camiños de monte sen demasiado interes. Tamen e certo que non collimos unha boa epoca para facela, xa que os regatos estaban todos secos e o encoro non andaba moi cheo, ainda que iso posibilitou que visitasemos a casa do Habanero, unha ruina que quedou asolagada trala construccion do encoro.

Por riba de todo, ruta que hai que facer, ainda que sexa por ver algunha zona, vale a pena!

• Foto de caracochas

caracochas 13-oct-2013

Nos esta ruta fixemola o pasado nadal, e certo que cada epoca do ano e diferente, e en decembro estaba espectacular, ou polo menos a nos foi unha das rutas que mais nos gustou. Espero que o noso track fose do teu agrado.

• Foto de Dunkelheit

Dunkelheit 13-oct-2013

Por suposto! Gracias por compartir!

• Foto de annetere

annetere 18-may-2016

muy bien señalada. tramos muy reconfortantes. muy bonita y tranquila.

• Foto de jprt73

jprt73 16-feb-2018

Fermosa ruta.
    O geocache foime imposible de atopar.Co tlf non acado a precision axeitada,e a pista non me axudou,arbores con musgo e en pendente hay moitos 😅😅😅

• DavidCainzos 19-nov-2018

Boa ruta e moi ben señalizada