• Foto de PR-G 148 : Camiño da Ribeira (Caracochas)

Tempo  7 horas 52 minutos

Coordenadas 2004

Fecha de subida 26 de marzo de 2012

Fecha de realización marzo 2012

5,1

preto de Corme-Porto, Galicia (España)

www.caracochas.com

Modificación do PRG-148 para facela circular saíndo desde Corme.A primeira parte da ruta faise por terreo asfaltado saíndo de Corme Porto a Corme Aldea para chegar a pintoresca aldea de Froxán. Saíndo das suas casas tomamos un ancho camiño que ira gañando altura entre piñeiros ata o Monte Branco; onde podemos ver unhas fermosas vistas da desembocadura do río Anllóns.

Baixamos de Monte Branco ao Couto onde cambia totalmente o trazo do camiño, espacio de esteiro protexído de tipo dunar e con multitude de paxariños; chegamos a Praia de Balares e volvemos a Corme por un camiño, verdadeiro escaparate da Ría de Corme.

Buscade o noso geocaché e xa nos diredes si vos gustou!!!

Para máis información: www.caracochas.com

• Alexandre S. 10-ene-2013

Moi bonita ruta, combina as espectaculares vistas á Ría de Corme coa desembocadura do río Anllóns

• Bea V 15-ene-2013

Encantoume esta ruta! Ten unhas vistas espectaculares da ría de Corme, podese xantar no pinar de Balarés e se decidides facemos en época estival disfrutar da bonita praia de Balarés e da auga máis fría do planeta, jajaja...a ver quen se atreve a bañarse? Jajaja. Logo o rematar podese optar por coñecer a vila de Corme e tomar un refresquiño nunhas das terrazas da ribeira. Gracias Caracochas por presentarnos esta bonita ruta.

Preciosa ruta!

• Djalminha 27-sep-2013

Moi bonita!!!

• Foto de andyla

andyla 08-nov-2013

que bonita é a miña terra, cantas cousas por gozar ;)