-
-
659 m
108 m
0
3,7
7,3
14,69 km

Vista 64 veces, descargada 2 veces

preto de As Miráns, Galicia (España)

A través desta ruta semicircular de case 15 quilómetros ascenderemos polo val do río Té ata a cima do Monte Muralla. A ruta comeza na área recreativa de A Hermida, chegando ata o río aos poucos metros. Acompañarémolo durante os seguintes quilómetros pola súa beira esquerda a través de carballos, amieiros e outras especies autóctonas. Despois dunha pronunciada subida que finaliza nunha zona de pastos, chegaremos a aldea de Bustelo. Aquí atópase a bifurcación que nos permitirá ascender ata a cima do Monte Muralla e desfrutar da panorámica da ría que nos ofrece.
Si continuamos adiante comezarmos a descender pola marxe dereita do río Té, por pistas que pasan nalgún momento entre especies alóctonas de reforestación. Pasaremos pola aldea de Vilar para, por último, descender ata a área recreativa onde finalizaremos o percorrido.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A través de esta ruta semicircular de casi 15 kilómetros ascenderemos por el valle del río Té hasta la cima del Monte Muralla. La ruta comienza en el área recreativa de A Hermida, llegando hasta el río a los pocos metros. Lo acompañaremos durante los siguientes kilómetros por su orilla izquierda a través de robles, alisos y otras especies autóctonas. Después de una pronunciada subida que finaliza en una zona de pastos, llegaremos a la aldea de Bustelo. Aquí se encuentra la bifurcación que nos permitirá ascender hasta la cima del Monte Muralla y disfrutar de la panorámica de la ría que nos ofrece.
Si continuamos adelante comenzaremos a descender por el margen derecho del río Te, por pistas que pasan en algún momento entre especies alóctonas de reforestación. Pasaremos por la aldea de Vilar para, por último, descender hasta el área Recreativa donde finalizaremos el recorrido.

M.I.D.E.

Horario:4h 20 min.
Severidad del medio natural: 1
Orientación en el itinerario: 2
Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidad de esfuerzo necesario: 3

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta