Tempo  3 horas 38 minutos

Coordenadas 2035

Fecha de subida 13 de noviembre de 2018

Fecha de realización noviembre 2018

-
-
629 m
382 m
0
3,3
6,6
13,11 km

Vista 200 veces, descargada 9 veces

preto de Francos, Galicia (España)

Miradoiro da Terra Chá.
Seguimos na Terra Chá lucense. 12 de noviembre de 2018 y nos dirigimos hacia el lugar de A Feira, parroquia de Gaioso del ayuntamiento de Outeiro de Rei. Ruta que combina naturaleza y etnografía que une las parroquias de Gaioso y Francos. Con una derivación desde Francos al lugar de A Feira, se convirtió en ruta de trazado circular.
Parece ser que en tiempos pretéritos en A Feira se celebraba una feria importante a la que acudían los vecinos de las distintas parroquias del ayuntamiento y de otros lugares limítrofes a realizar la compra venta de cereales, quesos, ganado y otros productos.
Iniciamos el recorrido en A Feira al lago de un precioso crucero, siguiendo las indicaciones de un panel informativo. Pasamos por la Casa Barreiro y la Casa Quintá, cruzamos el Regato do Monte hasta que llegamos en un pequeño desvío hasta el molino de Lousado.
Otro lugar muy significativo y visitado por mucha gente es Pena de Rodas. “Penas de Rodas representa una construcción en piedra a 620 metros de altura sobre el nivel del mar. La disposición de sus elementos y las huellas de su manipulación hacen pensar en un montaje llevado a cabo por el hombre hace miles de años. Los estudiosos del terreno se refieren a la precisa orientación hacia la puesta de sol, y su proximidad a la ciudad de Lucus Augusti, para otorgarle una gran certeza a su posible origen romano” (Fuente el Mundo).
Abandonamos Pena de Rodas entre bosque especialmente cuidado buscando nuestro siguiente destino que el vértice geodésico Cruz de Paraños, a 614 metros sobre el nivel del mar. Este punto es un maravilloso mirador natural de A Terra Chá y parte de otras zonas de la provincia.
A partir de Paraños, iniciamos el descenso en busca del próximo punto de referencia que es el lugar de Susavila perteneciente a la parroquia de Candai pasando por A Casa da Veiga. Desde Susavila nos desviamos de la carretera en busca de Francos, cruzando el regato de Denlle y terminando el recorrido al lado de la iglesia parroquial de Francos de origen romano.
Ruta homologada por la Federación Gallega de Montaña.
Desde la Iglesia de Francos continuamos ruta por una derivación que nos llevó hasta el inicio en A Feira por caminos preciosos con vegetación exuberante y robles de tamaño considerable.
Un poco más de 13 kilómetros de recorrido por un lugar pintoresco de estas tierras lucenses.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miradoiro dá Terra Chá.
Seguimos na Terra Chá lucense. 12 de novembro de 2018 e dirixímonos cara ao lugar da Feira, parroquia de Gaioso do concello de Outeiro de Rei. Ruta que combina natureza e a etnografía que une as parroquias de Gaioso e Francos. Cunha derivación desde Francos ao lugar da Feira, converteuse en ruta de trazado circular.
Parece ser que en tempos pretéritos na Feira celebrábase unha feira importante á que acudían os veciños das distintas parroquias do concello e doutros lugares limítrofes a realizar cómpra e a venda de cereais, queixos, gañado e outros produtos.
Iniciamos o percorrido na Feira ao lago dun precioso cruceiro, seguindo as indicacións dun panel informativo. Pasamos pola Casa Barreiro e a Casa Quintá, cruzamos o Regato do Monte ata que chegamos on pequeno desvío ata o muíño de Lousado.
Outro lugar moi significativo e visitado por moita xente é Pena de Rodas. “Penas de Rodas representa unha construción en pedra a 620 metros de altura sobre o nivel do mar. A disposición dos seus elementos e as pegadas da súa manipulación fan pensar nunha montaxe levada a cabo polo home fai miles de anos. Os estudiosos do terreo refírense á precisa orientación cara á posta de sol, e a súa proximidade á cidade de Lucus Augusti, para outorgarlle unha gran certeza á súa posible orixe romana” (Fonte o Mundo).
Abandonamos Pena de Rodas entre bosque especialmente coidado buscando o noso seguinte destino que o vértice geodésico Cruz de Paraños, a 614 metros sobre o nivel do mar. Este punto é un marabilloso miradoiro natural da Terra Chá e parte doutras zonas da provincia.
A partir de Paraños, iniciamos o descenso en busca do próximo punto de referencia que é o lugar de Susavila pertencente á parroquia de Candai pasando pola Casa dá Veiga. Desde Susavila desviámonos da estrada en busca de Francos, cruzando o regato de Denlle e terminando o percorrido á beira da igrexa parroquial de Francos de orixe romana.
Ruta homologada pola Federación Galega de Montaña.
Desde a Igrexa de Francos continuamos ruta por unha derivación que nos levou ata o inicio na Feira por camiños preciosos con vexetación exuberante e carballos de tamaño considerable.
Un pouco máis de 13 quilómetros de percorrido por un lugar pintoresco destas terras lucenses.

Ver más external

Concello de Outeiro de Rei: Pr-G 155
Información
Monumento Outeiro de Rei, Lugo, ESP
Paraños

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta