-
-
846 m
229 m
0
3,9
7,8
15,66 km

Vista 590 veces, descargada 5 veces

preto de San Lourenzo de Barxacoba, Galicia (España)

A ruta

Dende a Fábrica da Luz percorreremos o Canón do Mao, por un tramo de pasarelas de madeira, ata chegar á desembocadura do Mao no Sil e a aldea de Barxacova. Aquí comezaremos o ascenso a San Lourenzo de Barxacova e continuaremos cara á Miranda e Forcas, pobos de montaña situados no alto da ruta.

Dende forcas regresaremos ao río Mao, onde poderemos visitar a ponte medieval de Conceliñas. Seguiremos durante un tramo o canle novo para chegar a Canle Vella que nos levará en dirección á necrópole de San Vítor. A partir de aquí só nos queda volver a San Lourenzo de Barxacova para descender por unha forte pendente ata a Fábrica da Luz.

Tempo estimado: 6 horas e 30 minutos

La ruta

Desde la Fábrica da Luz recorreremos el Cañón del Mao, por un tramo de pasarelas de madera, hasta llegar a la desembocadura del Mao en el Sil y a la aldea de Barxacova. Aquí comenzaremos el ascenso a San Lourenzo de Barxacova, y continuaremos hacia A Miranda y Forcas, pueblos de montaña situados en lo alto de la ruta.

Desde Forcas regresaremos al río Mao, donde podremos visitar el puente medieval de Conceliñas. Seguiremos durante un tramo el canal nuevo para llegar a Canle Vella (el canal viejo) que nos llevará en dirección a la necrópolis de San Vítor. A partir de aquí sólo nos queda volver a San Lourenzo de Barxacova para descender por una fuerte pendiente hasta A Fábrica da Luz.

Tiempo estimado: 6 horas y 30 minutos

Tiempo estimado: 4 horas y 20 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 2
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 2
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 3
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 3

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta