Tempo  2 horas 27 minutos

Coordenadas 1361

Fecha de subida 21 de abril de 2018

Fecha de realización abril 2018

-
-
463 m
222 m
0
2,3
4,5
9,08 km

Vista 185 veces, descargada 11 veces

preto de Belesar, Galicia (España)

Para hoy teníamos dos actividades. La primera era PR-G 183 Viñedos de Belesar que discurre en su totalidad por la margen derecha del Miño desde Belesar Chantada hasta A Veiga. Es un recorrido lineal y homologada por la Federación Gallega de Montañismo.
Iniciamos el recorrido desde Belesar de Saviñao, cruzamos el puente y nos encontramos con el Peto das Ánimas de San Bartolomé de notable valor histórico y etnográfico construido en el siglo XVII. Es una pequeña construcción rectangular, realizada en piedra, con un relieve donde se representan las ánimas en el purgatorio entre las llamas, con una reja en un orificio, donde se depositan las limosnas. Hay paneles informativos y comienza el recorrido sencillo, con muy poca pendiente, en el que se alternan zonas de viñedos con bosques de castaños y de robles. Muy entretenido por vistas hermosas y muchas personas sulfatando las viñas en día fantástico para caminar. Una vez que llegamos A Veiga, regresamos sobre nuestros pasos hasta A Sariña para cruzar por el puente Portotide a otro lado del embalse ya en tierras de O Saviñao, regresando hasta el inicio y evitando regresar por el mismo lugar y poder apreciar otras vistas desde la margen izquierda del río Miño. Ruta de paisajes, viñedos, vegetación autóctona y agua. Y Viticultura heroica.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Para hoxe tiñamos dúas actividades. A primeira era PR- G 183 Viñedos de Belesar que discorre na súa totalidade pola marxe dereita do Miño desde Belesar de Chantada ata A Veiga. É un percorrido lineal e homologada pola Federación Galega de Montañismo.
Iniciamos o percorrido desde Belesar de Saviñao, cruzamos a ponte e atopámonos co Peto dás Ánimas de San Bartolomé de notable valor histórico e etnográfico construído no século XVII. É unha pequena construción rectangular, realizada en pedra, cun relevo onde se representan as ánimas no purgatorio entre as chamas, cunha reixa nun orificio, onde se depositan as esmolas. Hai paneis informativos onde comeza o percorrido sinxelo, con moi pouca pendente, no que se alternan zonas de viñedos con bosques de castiñeiros e de carballos. Moi entretido por vistas fermosas e moitas persoas sulfatando as viñas nun día fantástico para camiñar. Unha vez que chegamos A Veiga, regresamos sobre os nosos pasos ata A Sariña para cruzar pola ponte Portotide a outro lado do encoro xa en terras do Saviñao, regresando ata o inicio e evitando regresar polo mesmo lugar e poder apreciar outras vistas desde a marxe esquerda do río Miño. Ruta de paisaxes, viñedos, vexetación autóctona e auga. E Viticultura heroica.

Ver más external

  • Foto de A Veiga-Fin Pr-G 183
  • Foto de Cruceiro de pedra
Lugar de culto Chantada, Lugo, ESP
  • Foto de Inici-Fin Belesar do Saviñao
  • Foto de Inici-Fin Belesar do Saviñao
  • Foto de Terraza-Merendeiro
  • Foto de Terraza-Merendeiro

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta