Tempo  4 horas 39 minutos

Coordenadas 2360

Fecha de subida 7 de octubre de 2017

Fecha de realización octubre 2017

-
-
598 m
428 m
0
3,7
7,5
14,96 km

Vista 473 veces, descargada 9 veces

preto de Junquera de Ambía, Galicia (España)

En un día de otoño (cuasi primaveral) nos desplazamos a Xunqueira de Ambía para caminar. Es la tercera vez que venimos a este singular lugar a orillas del río Arnoia.
El sendeiro de Pelamios forma parte de los senderos homologados de Galicia, a día de hoy, perfectamente limpio. Es de agradecer.
Una ruta circular que tiene inicio en el centro de Xunqueira, al lado de la Colegiata y del Concello.
Precioso recorrido por hermosos paisajes, bosques autóctonos, praderas y algunas zonas de cultivo. La mayoría del recorrido es por caminos antiguos y sendas. Pasamos por pequeños lugares del Concello. Hay una parte del recorrido muy bonito por un sendero estrecho y muy pegada al río Anoia, en el que hay que hay que tener mucha precaución, especialmente en épocas de lluvia ya que el terreno es resbaladizo y zonas de barro.
Quince kilómetros recomendables para realizar en cualquier época del año por su interés paisajístico, natural y cultural, que muestra de esto último es la Colegiata de Santa María la Real.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nun día de outono (case primaveral) desprazámonos a Xunqueira de Ambía para camiñar. É a terceira vez que vimos a este singular lugar a beiras do río Arnoia.
O sendeiro de Pelamios forma parte dos carreiros homologados de Galicia, a día de hoxe, perfectamente limpo. É de agradecer.
Unha ruta circular que ten inicio no centro de Xunqueira, á beira da Colexiata e do Concello.
Precioso percorrido por fermosas paisaxes, bosques autóctonos, praderías e algunhas zonas de cultivo. A maioría do percorrido é por camiños antigos e sendas. Pasamos por pequenos lugares do Concello. Hai unha parte do percorrido moi bonito por un carreiro estreito e moi pegada ao río Anoia, no que hai que hai que ter moita precaución, especialmente en épocas de choiva xa que o terreo é esvaradío e zonas de barro.
Quince quilómetros recomendables para realizar en calquera época do ano polo seu interese paisaxístico, natural e cultural, que mostra disto último é a Colexiata de Santa María a Real.

Ver más external

Casa Do Concello Xunqueira de Ambía, Ourense, ESP
Parking Allariz, Ourense, ESP
  • Foto de San Xillao

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta