Coordenadas 3710

Fecha de subida 21 de noviembre de 2018

Fecha de realización noviembre 2018

-
-
774 m
421 m
0
4,6
9,2
18,34 km

Vista 105 veces, descargada 9 veces

preto de Campa, Galicia (España)

A ruta

Trátase dun sendeiro circular de case 19 km no que percorreremos o val do río Lor, dende Baldomir ata Sobredo e chegando o Castro da Torre.
A ruta parte da poboación de Baldomir e durante o primeiro quilómetro e medio o camiño coincide co da ruta de volta. Neste primeiro tramo atravésanse as poboacións da Pendella e O Touzón, onde podemos atopar unha capela en honor a San Roque e unha cantina. Unha vez se chega á Ponte de Sudrios e se cruza o río Lóuzara, atopámonos a bifurcación da que parten os dous camiños que se poden empregar, sendo recomendable optar polo camiño da esquerda para a ida e volver posteriormente polo da dereita.
A partir deste punto o camiño comeza a ascender pola ladeira dereita do río Lor e poderemos desfrutar dunhas boas vistas panorámicas do profundo val. Seguiremos por este camiño ata chegar a aldea de Sobredo. Máis adiante atópase o Castro da Torre, recentemente escavado e un bo exemplo da influencia romana.
Deixado atrás o Castro da Torre o camiño descende ata o leito do río Lor, e segue o seu curso pasando por debaixo de Folgoso. Finalmente voltaremos ó tramo inicial do sendeiro para regresar a Baldomir.

Tempo estimado: 7 horas e 20 minutos

La ruta

Se trata de un sendero circular de casi 19 km en el que recorreremos el valle del río Lor, desde Baldomir hasta Sobredo y llegando al Castro da Torre.
La ruta parte de la población de Baldomir y durante el primer kilómetro y medio el camino coincide con el de la ruta de vuelta. En este primer tramo se atraviesan las poblaciones de A Pendella y O Touzón, donde podemos encontrar una capilla en honor a San Roque y una cantina. Una vez se llega al Puente de Sudrios y se cruza el río Lóuzara, nos encontramos la bifurcación de la que parten los dos caminos que se pueden emplear, siendo recomendable optar por el camino de la izquierda para la ida y volver posteriormente por el de la derecha.
A partir de este punto el camino comienza a ascender por la ladera derecha del río Lor y podremos disfrutar de unas buenas vistas panorámicas del profundo valle. Seguiremos por este camino hasta llegar la aldea de Sobredo. Más adelante se encuentra el Castro de la Torre, recién excavado y un buen ejemplo de la influencia romana.
Dejado atrás el Castro de la Torre el camino desciende hasta el lecho del río Lor, y sigue su curso pasando por debajo de Folgoso. Finalmente volveremos al tramo inicial del sendero para regresar a Baldomir.

Tiempo estimado: 7 horas y 20 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 2
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 2
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 3
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 4

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta