Coordenadas 1570

Fecha de subida 21 de noviembre de 2018

Fecha de realización noviembre 2018

-
-
1.000 m
623 m
0
1,9
3,9
7,7 km

Vista 77 veces, descargada 5 veces

preto de Moreda, Galicia (España)

A ruta

Trátase dun percorrido circular de 7,8 km de lonxitude a través do cal rodearemos o Monte Cido, en primeiro lugar por unha das súas ladeiras e máis adiante por un estreito val.
Esta ruta parte da aldea de Moreda, a cal conserva elementos de arquitectura popular moi característicos da comarca. Comezaremos o noso percorrido por un camiño que vai pola ladeira sur do monte e que gaña altitude a medida que avanza. Este sendeiro ofrécenos unhas boas vistas panorámicas sobre o val do Rego da Barxa e dos picos de Pinzas e Polín, así como da Devesa da Rogueira. Chegado o momento, a case dous quilómetros dende o inicio, cruzaremos a crista que divide o Monte Cido, e pasaremos a súa ladeira norte. Neste punto é posible ver distintas sinalizacións que indican restos castrexos que se atopan sen escavar.
Dende aquí comezaremos a descender por un camiño en zigzag hasta chegar ao fondo do val, onde cruzaremos o Carrozo de Muiñelo. Este punto marca o fin do descenso e continuaremos o camiño pasando por soutos de castiñeiros e polas aldeas de Esperante, O Carbedo e Linariños. Máis adiante pasaremos de novo a un terreo máis despexado e poderemos ver as ruínas do Castelo de Carbedo, do cal non se sabe a data exacta de construción.
Dende aquí só resta ascender ao carón do Carrozo de Muiñelo uns centos de metros máis para volver a cruzar á ladeira norte de Monte Cido e descender de novo ata Moreda.

Tempo estimado: 3 horas e 15 minutos
.
La ruta

Se trata de un recorrido circular de 7,8 km de longitud a través del cual rodearemos el Monte Cido, en primer lugar por una de sus laderas y más adelante por un estrecho valle.
Esta ruta parte de la aldea de Moreda, la cual conserva elementos de arquitectura popular muy característicos de la comarca. Comenzaremos nuestro recorrido por un camino que va por la ladera sur del monte y que gana altitud a medida que avanza. Este sendero nos ofrece unas buenas vistas panorámicas sobre el valle del Rego da Barxa y de los picos de Pinzas y Polín, así como de la Devesa da Rogueira. Llegado el momento, a casi dos quilómetros desde el punto de inicio, cruzaremos la cresta que divide el Monte Cido, y pasaremos a su ladera norte. En este punto es posible ver distintas señalizaciones que indican restos castreños que se encuentran sin excavar.
Desde aquí comenzaremos a descender por un camino en zigzag hasta llegar al fondo del valle, donde cruzaremos el Carrozo de Muiñelo. Este punto marca el fin del descenso y continuaremos el camino pasando por soutos de castaños y por las aldeas de Esperante, O Carbedo e Linariños.
Más adelante pasaremos de nuevo a un terreno más despejado y podremos ver las ruinas del Castelo de Carbedo, del cual no se sabe la fecha exacta de construcción.
Desde aquí solo queda avanzar al lado del Carrozo de Muiñelo unos cientos de metros más para volver a cruzar a la ladera norte de Monte Cido y descender de nuevo hasta Moreda.

Tiempo estimado: 3 horas y 15 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 1
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 2
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 3

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta