-
-
1.363 m
728 m
0
3,5
6,9
13,83 km

Vista 1423 veces, descargada 76 veces

preto de Moreda, Galicia (España)

Ruta homologada no ano 2017 pola Federación Galega de Montañismo.

Partindo da aula da natureza, comezaremos ascendendo en dirección a Moreda. Nesta aldea poderemos contemplar exemplos de construcións típicas da comarca. Continuaremos ascendendo por unha das ladeiras que conforman o val e pasaremos por diante dunha serie de antigas cabanas, coñecidas como Moreda Maior. Máis adiante pasaremos por un saínte da montaña que penetra no val e permítenos gozar dunha magnífica panorámica.
A partir de aquí introducirémonos de cheo na Devesa da Rogueira, considerada como un dos mellores bosques galegos. Nela están presentes boa parte das especies de árbores, arbustos e flores de Galicia. Na parte alta da Devesa da Rogueira atoparemos as Fontes do Cervo, e poderemos ascender ata o miradoiro de pico Polín, que ofrece unhas vistas impresionantes de todo o Courel.
De regreso, volveremos á Devesa para descender próximos ao Rego da Rogueira ata o noso punto de partida na aula da natureza.

Servizos:

Na aldea de Moreda existen aloxamentos de turismo rural así coma fontes de auga potable. Tamén existe un aula da natureza onde obter información acerca do entorno que imos a visitar.

Percorrido:

Moreda, Ruinas da Moreda Maior, Fontes do Cervo, Miradoiro do Pico Polín, Aula da Natureza.

M.I.D.E.: Medio: 2 / Itinerario: 2 / Desplazamiento: 2 / Esfuerzo: 3

Mide é un sistema de comunicación entre excursionistas para valorar e expresar as exixencias técnicas e físicas dos percorridos. O seu obxectivo é as apreciación sobre as dificultades das excursións para permitir a cada practicante unha mellor elección. Para máis información visite esta páxina

Recomendacións:

Esta ruta é recomendable realizala en sentido horario, en dirección a Moreda Maior, xa que desta forma salvarase a maior parte do desnivel positivo na primeira metade do percorrido. Aproveitade a ruta para tentar recoñecer a gran variedade de especies presentes nesta xoia botánica galega. Tamén debemos ter o máximo respecto e coidado con este fráxil entorno natural.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruta homologada en el año 2017 por la Federación Galega de Montañismo

Partiendo del aula de la naturaleza, comenzaremos ascendiendo en dirección a Moreda. En esta aldea podremos contemplar ejemplos de construcciones típicas de la comarca. Continuaremos ascendiendo por unas laderas que conforman el valle y pasaremos por delante de una serie de antiguas cabañas, conocidas como Moreda Maior. Más adelante pasaremos por un saliente de la montaña que penetra en el valle y nos permite gozar de una magnífica panorámica.
A partir de aquí nos introduciremos de lleno en la Devesa da Rogueira, considerada como uno de los mejores bosques gallegos. En ella están presentes buena parte de las especies de árboles, arbustos y flores de Galicia. En la parte alta de la Devesa da Rogueira encontraremos las Fontes do Cervo, y podremos ascender hasta el mirador de Pico Polín, que ofrece unas vistas impresionantes de todo el Courel.
De regreso, volveremos a la Devesa da Rogueira para descender próximos al Rego da Rogueira hasta nuestro punto de partida en el aula de la naturaleza.

Servicios:

En la aldea de Moreda existen alojamientos de turismo rural así como fuentes de agua potable. También existe un aula de la naturaleza donde obtener información acerca del entorno que vamos a visitar.

Recorrido:

Moreda, Ruinas da Moreda Maior, Fontes do Cervo, Miradoiro do Pico Polín, Aula da Natureza.

M.I.D.E.: Medio: 2 / Itinerario: 2 / Desprazamento: 2 / Esforzo: 3

El MIDE es un sistema de comunicación entre excursionistas para valorar y expresar las exigencias técnicas y físicas de los recorridos. Su objetivo es unificar las apreciaciones sobre la dificultad de las excursiones para permitir a cada practicante una mejor elección. Para más información visite esta página

Recomendaciones:

Esta ruta es recomendable realizarla en sentido horario, en dirección a Moreda Maior, ya que de esta forma se salva la mayor parte del desnivel positivo en la primera mitad del recorrido. Aprovechad la ruta para intentar reconocer la gran variedad de especies presentes en esta joya botánica gallega. También debemos tener el máximo respeto y cuidado con este frágil entorno natural.

Ver más external

1 comentario

  • Foto de rutinasvarias

    rutinasvarias 11-nov-2018

    He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

    Ruta excepcional

Si quieres, puedes o esta ruta