Coordenadas 2768

Fecha de subida 21 de noviembre de 2018

Fecha de realización noviembre 2018

-
-
1.378 m
713 m
0
3,4
6,8
13,63 km

Vista 88 veces, descargada 5 veces

preto de Moreda, Galicia (España)

A ruta

Esta ruta circular de pouco máis de 14 km de lonxitude permitiranos coñecer unha das xoias botánicas de Galicia: A Devesa da Rogueira.
Partindo da aula da natureza na que existen distintos paneis interpretativos da zona, comezaremos ascendendo en dirección a Moreda. Nesta aldea poderemos contemplar exemplos de construcións típicas da comarca e abastecernos de auga na súa fonte. Continuaremos ascendendo por unha das ladeiras que conforman o val e pasaremos por diante dunha serie de antigas cabanas que hoxe en día se atopan en desuso, coñecidas como Moreda Maior. Máis adiante pasaremos por un saínte da montaña que penetra no val e permítenos gozar dunha magnífica panorámica.
A partir de aquí introducirémonos de cheo na Devesa da Rogueira, considerada como un dos mellores bosques galegos. Nela están presentes boa parte das especies de árbores, arbustos e flores de Galicia.
Na parte alta da Devesa da Rogueira atoparemos as Fontes do Cervo, e poderemos ascender ata o miradoiro de pico Polín, cunhas vistas impresionantes de todo o Courel.
De regreso, volveremos á Devesa para descender próximos ao Rego da Rogueira ata o noso punto de partida na aula da natureza.

Tempo estimado: 6 horas e 25 minutos

La ruta

En esta ruta circular de poco más de 14 km de longitud nos permitirá conocer una de las joyas botánicas de Galicia: A Devesa da Rogueira.
Partiendo de un aula de naturaleza en la que existen distintos paneles interpretativos de la zona, comenzaremos ascendiendo en dirección a Moreda. En esta aldea podremos contemplar ejemplos de construcciones típicas de la comarca y abastecernos de agua en su fuente. Continuaremos ascendiendo por una de las laderas que conforman el valle y pasaremos por delante de una serie de antiguas cabañas que hoy en día se encuentran en desuso, conocidas como Moreda Maior. Más adelante pasaremos por un saliente de la montaña que se adentra en el valle y nos permite disfrutar de una magnífica panorámica.
A partir de aquí nos introduciremos de lleno en la Devesa da Rogueira, considerada como uno de los mejores bosques gallegos. En ella están presentes buena parte de todas las especies de árboles, arbustos y flores de Galicia.
En la parte alta de la Devesa da Rogueira encontraremos las Fontes do Cervo, y podremos ascender hasta el mirador de pico Polín, con unas vistas impresionantes de todo el Courel.
De regreso, volveremos a la Devesa para descender próximos al Rego da Rogueira hasta nuestro punto de partida en el aula de naturaleza.

Tiempo estimado: 6 horas y 25 minutos

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta