• Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar

Coordenadas 731

Fecha de subida 6 de abril de 2018

Fecha de realización junio 2017

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
752 m
405 m
0
2,7
5,4
10,75 km

Vista 401 veces, descargada 22 veces

preto de Vilar, Galicia (España)

Ruta homologada no ano 2017 pola Federación Galega de Montañismo

Partindo de Vilar dirixirémonos a Vilamor. O camiño comeza percorrendo un souto de castiñeiros que nos levará a través dunha baixada ata a beira do río Lor. Tras cruzar o río na ponte de Arrastradoira atoparemos unha forte subida ata a aldea de Vilamor.
A partir de Vilamor percorreremos a media ladeira o val do río Lor, gozando de fermosas vistas do val e dos montes do arredor ata chegar a aldea de Froxán.
En Froxán, a onde chegaremos despois de pasar por unha explotación de sobreiras, poderemos apreciar a arquitectura tradicional, xa que moitas das casas atópanse restauradas. Saíndo de Froxán atoparemos varios pasteiros e baixaremos de novo ao río Lor que cruzaremos na ponte do Vao. No último tramo de camiño a Vilar, despois dunha subida, atoparemos a Ermida de San Roque e o impresionante Castro de Vilar. Este castro fortificado atopase nun saínte rochoso dende o que se observa todo o val do río Lor.

Servizos:

Na poboación de Vilar atópase un museo popular ademais dunha fonte na que abastecerse de auga. En Vilamor e Froxán é posible atopar aloxamentos de turismo rural así coma servizos de restaurante, así coma fontes de auga potable.

Percorrido:

Vilar, Vilamor, Froxán, Ermida de San Roque, Castro de Vilar, Vilar.

M.I.D.E.: Medio: 1 / Itinerario: 2 / Desprazamento: 2 / Esforzo: 2

Mide é un sistema de comunicación entre excursionistas para valorar e expresar as exixencias técnicas e físicas dos percorridos. O seu obxectivo é as apreciación sobre as dificultades das excursións para permitir a cada practicante unha mellor elección. Para máis información visite esta páxina

Recomendacións:

Esta ruta é recomendable realizala en sentido antihorario, comezando en dirección a Vilamor. Desta forma os maiores desniveis salvaranse durante os primeiros quilómetros. Recoméndase visitar o museo que se atopa na aldea de Vilar, onde se atopan multitude de aparellos de labranza e gandería antigos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruta homologada en el año 2017 por la Federación Galega de Montañismo

Partiendo de Vilar nos dirigiremos a Vilamor. El camino comienza recorriendo un soto de castaños que nos llevará a través de una bajada hasta la orilla del río Lor. Tras cruzar el río en el puente de Arrastradoira nos encontraremos una fuerte subida hasta la aldea de Vilamor. A partir de Vilamor recorreremos a media ladera el valle del río Lor, gozando de hermosas vistas del valle y de los montes del alrededor hasta llegar a la aldea de Froxán.
En Froxán, a donde llegaremos después de pasar por una explotación de sobreiras, podremos apreciar la arquitectura tradicional, ya que muchas de las casas se encuentran restauradas. Saliendo de Froxán encontraremos varios pastizales y bajaremos de nuevo al río Lor que cruzaremos en el puente del Vao. En el último tramo del camino a Vilar, después de una subida, encontraremos la Ermita de San Roque y el impresionante Castro de Vilar. Este castro fortificado se encuentra en un saliente rocoso desde el que se observa todo el valle del río Lor.

Servicios:

En la población de Vilar se encuentra un museo popular además de una fuente en la que abastecerse de agua. En Vilamor y Froxán es posible encontrar alojamientos de turismo rural así como servicios de restaurante y fuentes de agua potable.

Recorrido:

Vilar, Vilamor, Froxán, Ermida de San Roque, Castro de Vilar, Vilar.

M.I.D.E.: Medio: 1 / Itinerario: 2 / Desplazamiento: 2 / Esfuerzo: 2

El MIDE es un sistema de comunicación entre excursionistas para valorar y expresar las exigencias técnicas y físicas de los recorridos. Su objetivo es unificar las apreciaciones sobre la dificultad de las excursiones para permitir a cada practicante una mejor elección. Para más información visite esta página

Recomendaciones:

Esta ruta es recomendable realizarla en sentido antihorario, comenzando en dirección a Vilamor, al norte. De esta forma los mayores desniveles se salvarán en los primeros quilómetros . Se recomienda visitar el museo que se encuentra en la aldea de Vilar, donde se encuentran multitud de aparejos de labranza y ganadería antiguos.

Ver más external

3 comentarios

Si quieres, puedes o esta ruta