• Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar
  • Foto de PR-G 223 Castro de Vilar

Coordenadas 731

Fecha de subida 6 de abril de 2018

Fecha de realización junio 2017

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
752 m
405 m
0
2,7
5,4
10,75 km

Vista 536 veces, descargada 28 veces

preto de Vilar, Galicia (España)

Ruta homologada no ano 2017 pola Federación Galega de Montañismo

Partindo de Vilar dirixirémonos a Vilamor. O camiño comeza percorrendo un souto de castiñeiros que nos levará a través dunha baixada ata a beira do río Lor. Tras cruzar o río na ponte de Arrastradoira atoparemos unha forte subida ata a aldea de Vilamor.
A partir de Vilamor percorreremos a media ladeira o val do río Lor, gozando de fermosas vistas do val e dos montes do arredor ata chegar a aldea de Froxán.
En Froxán, a onde chegaremos despois de pasar por unha explotación de sobreiras, poderemos apreciar a arquitectura tradicional, xa que moitas das casas atópanse restauradas. Saíndo de Froxán atoparemos varios pasteiros e baixaremos de novo ao río Lor que cruzaremos na ponte do Vao. No último tramo de camiño a Vilar, despois dunha subida, atoparemos a Ermida de San Roque e o impresionante Castro de Vilar. Este castro fortificado atopase nun saínte rochoso dende o que se observa todo o val do río Lor.

Servizos:

Na poboación de Vilar atópase un museo popular ademais dunha fonte na que abastecerse de auga. En Vilamor e Froxán é posible atopar aloxamentos de turismo rural así coma servizos de restaurante, así coma fontes de auga potable.

Percorrido:

Vilar, Vilamor, Froxán, Ermida de San Roque, Castro de Vilar, Vilar.

M.I.D.E.: Medio: 1 / Itinerario: 2 / Desprazamento: 2 / Esforzo: 2

Mide é un sistema de comunicación entre excursionistas para valorar e expresar as exixencias técnicas e físicas dos percorridos. O seu obxectivo é as apreciación sobre as dificultades das excursións para permitir a cada practicante unha mellor elección. Para máis información visite esta páxina

Recomendacións:

Esta ruta é recomendable realizala en sentido antihorario, comezando en dirección a Vilamor. Desta forma os maiores desniveis salvaranse durante os primeiros quilómetros. Recoméndase visitar o museo que se atopa na aldea de Vilar, onde se atopan multitude de aparellos de labranza e gandería antigos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruta homologada en el año 2017 por la Federación Galega de Montañismo

Partiendo de Vilar nos dirigiremos a Vilamor. El camino comienza recorriendo un soto de castaños que nos llevará a través de una bajada hasta la orilla del río Lor. Tras cruzar el río en el puente de Arrastradoira nos encontraremos una fuerte subida hasta la aldea de Vilamor. A partir de Vilamor recorreremos a media ladera el valle del río Lor, gozando de hermosas vistas del valle y de los montes del alrededor hasta llegar a la aldea de Froxán.
En Froxán, a donde llegaremos después de pasar por una explotación de sobreiras, podremos apreciar la arquitectura tradicional, ya que muchas de las casas se encuentran restauradas. Saliendo de Froxán encontraremos varios pastizales y bajaremos de nuevo al río Lor que cruzaremos en el puente del Vao. En el último tramo del camino a Vilar, después de una subida, encontraremos la Ermita de San Roque y el impresionante Castro de Vilar. Este castro fortificado se encuentra en un saliente rocoso desde el que se observa todo el valle del río Lor.

Servicios:

En la población de Vilar se encuentra un museo popular además de una fuente en la que abastecerse de agua. En Vilamor y Froxán es posible encontrar alojamientos de turismo rural así como servicios de restaurante y fuentes de agua potable.

Recorrido:

Vilar, Vilamor, Froxán, Ermida de San Roque, Castro de Vilar, Vilar.

M.I.D.E.: Medio: 1 / Itinerario: 2 / Desplazamiento: 2 / Esfuerzo: 2

El MIDE es un sistema de comunicación entre excursionistas para valorar y expresar las exigencias técnicas y físicas de los recorridos. Su objetivo es unificar las apreciaciones sobre la dificultad de las excursiones para permitir a cada practicante una mejor elección. Para más información visite esta página

Recomendaciones:

Esta ruta es recomendable realizarla en sentido antihorario, comenzando en dirección a Vilamor, al norte. De esta forma los mayores desniveles se salvarán en los primeros quilómetros . Se recomienda visitar el museo que se encuentra en la aldea de Vilar, donde se encuentran multitud de aparejos de labranza y ganadería antiguos.

Ver más external

3 comentarios

  • Foto de reaper

    reaper 28-ene-2019

    He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

    Una ruta muy bonita en un entorno de lo mejor. Muy fácil de seguir, teníamos el track en gps pero no tuvimos que utilizarlo. Muy recomendable

  • Foto de JulioCésar

    JulioCésar 21-abr-2019

    He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

    Preciosa ruta, bien señalizada.

  • Foto de Concello de Folgoso do Courel

    Concello de Folgoso do Courel 05-ago-2019

    Muchas gracias por tu comentario Julio César, no dejes de comentarnos otras rutas que visites.

Si quieres, puedes o esta ruta