Coordenadas 2150

Fecha de subida 21 de noviembre de 2018

Fecha de realización noviembre 2018

-
-
732 m
380 m
0
2,7
5,3
10,63 km

Vista 44 veces, descargada 2 veces

preto de Vilar, Galicia (España)

A ruta

Esta ruta circular de 11 km percorre o val do río Lor e visita as poboacións de Vilar, Vilamor e Froxán.
En Vilar podemos visitar o museo etnográfico, no que observaremos antigos aparellos de labranza e outras pezas de interese.
Se nos diriximos a Vilamor o camiño comeza percorrendo un souto de castiñeiros que nos levará baixando ata a beira do río Lor. Tras cruzar o río na ponte de Arrastradoira atoparemos unha forte subida ata a aldea de Vilamor.
Nesta aldea podemos visitar o forno de cal, unha construción tradicional recuperada recentemente e que se empregaba para elaborar este produto. A partir de Vilamor percorreremos a media ladeira o val do río Lor, gozando de fermosas vistas do val ata chegar a aldea de Froxán.
En Froxán poderemos apreciar a arquitectura tradicional, descansar na área recreativa e visitar a fonte do Milagro. Saíndo de Froxán atoparemos varios pasteiros e baixaremos de novo entre castiñeiros e sobreiras ata ó río Lor que cruzaremos na ponte do Vao.
No último tramo de camiño a Vilar atoparemos a Ermida de San Roque e o impresionante Castro de Vilar. Este castro fortificado atopase nun saínte rochoso dende o que se observa todo o val do río Lor.

Tempo estimado: 4 horas e 25 minutos

La ruta

Esta ruta de circular de 11 km recorre el valle del río Lor y visita las poblaciones de Vilar, Vilamor y Froxán.
En Vilar podemos visitar el museo etnográfico, en el que observaremos antiguos aparejos de labranza y otras piezas de interés.
Si nos dirigimos a Vilamor, el camino comienza recorriendo un soto de castaños que nos llevará bajando hasta la orilla del río Lor. Tras cruzar el río en el puente de Arrastradoira encontraremos una fuerte subida hasta la aldea de Vilamor.
En esta aldea podemos visitar el horno de cal, una construcción tradicional recuperada recientemente y que se empleaba para elaborar este producto. A partir de Vilamor recorreremos a media ladera el valle del río Lor, gozando de hermosas vistas del valle hasta llegar a la aldea de Froxán.
En Froxan podremos apreciar la arquitectura tradicional, descansar en el área recreativa y visitar la fuente do Milagro. Saliendo de Froxán, encontraremos varios pastizales y bajaremos de nuevo entre castaños y alcornoques hasta el río Lor, que cruzaremos en el puente del Vao.
En el último tramo de camino a Vilar encontraremos la Ermita de San Roque y el impresionante Castro de Vilar. Este castro fortificado se encuentra en un saliente rocoso desde el que se observa todo el valle del río Lor.

Tiempo estimado: 4 horas y 25 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 3
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 2
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 3

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta