Coordenadas 2325

Fecha de subida 16 de junio de 2018

Fecha de realización junio 2018

-
-
647 m
236 m
0
4,0
8,0
16,06 km

Vista 328 veces, descargada 20 veces

preto de A Teixeira, Galicia (España)

Camiñar pola Ribeira Sacra, Concello da Teixeira.
Ao longo do case catorce quilómetros desta ruta circular, gozamos as impresionantes paisaxes que forman os viñedos estendidos polas ladeiras do Canón do Sil e do Mao (viticultura heroica). Tamén nos penetraremos no seu canón a través dunha pista que o percorre durante varios quilómetros.
A ruta sae do pobo da Teixeira, situada na liña divisoria de dous vales nos que os viñedos son o cultivo predominante. Comezaremos ascendendo levemente por un antigo camiño para penetrarnos nun bosque autóctono de carballos e outras especies formando un bosque mixto. Posteriormente comezaremos a descender e chegaremos á aldea de Cristosende, onde os viñedos comezan a gañar protagonismo. Transitaremos a través deles por camiños rodeados de muros de mampostería, gozando dunhas impresionantes vistas do canón do río Mao e do río Sil. Chegaremos máis abaixo a un punto no que o camiño se converte nun camiño ancho, e se estamos en forma eliximos descender ata o río Mao (cara á desembocadura) ou continuar polo camiño. Se seguimos polo camiño ancho introducirémonos en pleno canón para visualizar distintos puntos unha boa parte da extensión do canón. Máis adiante abandonarémolo e volveremos ascender para pasar de novo entre varios viñedos e chegar a Teixeira, lugar do inicio.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A lo largo de los casi catorce kilómetros de esta ruta circular, disfrutamos los impresionantes paisajes que forman los viñedos extendidos por las laderas del Cañón del Sil y del Mao (viticultura heroica). También nos adentraremos en su cañón a través de una pista que lo recorre durante varios kilómetros.
La ruta sale del pueblo de A Teixeira, situada en la línea divisoria de dos valles en los que los viñedos son el cultivo predominante. Comenzaremos ascendiendo levemente por un antiguo camino para adentrarnos en un bosque autóctono de robles y otras especies formando un bosque mixto. Posteriormente comenzaremos a descender y llegaremos a la aldea de Cristosende, donde los viñedos comienzan a ganar protagonismo. Transitaremos a través de ellos por caminos rodeados de muros de mampostería, disfrutando de unas impresionantes vistas del cañón del río Mao y del río Sil. Llegaremos más abajo a un punto en el que el camino se convierte en un camino ancho, y si estamos en forma elegimos descender hasta el río Mao (hacia la desembocadura) o continuar por el camino. Si seguimos por el camino ancho nos introduciremos en pleno cañón para visualizar distintos puntos una buena parte de la extensión del cañón. Más adelante lo abandonaremos y volveremos a ascender para pasar de nuevo entre varios viñedos y llegar a Teixeira, lugar del inicio.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta