Tempo  3 horas 8 minutos

Coordenadas 1713

Fecha de subida 18 de noviembre de 2018

Fecha de realización noviembre 2018

-
-
276 m
69 m
0
2,4
4,7
9,46 km

Vista 235 veces, descargada 8 veces

preto de Fragas, Galicia (España)

Campo Lameiro, 18 de noviembre de 2018.
El Pr-g 230 es un sendero que recorre el tramo final del río Maneses, que entrega sus aguas al Lérez a la altura del área recreativa de Lodeiro. En este punto también se ubica el refugio de pescadores. En este recorrido pasamos al lado del Parque Arqueológico de Arte Rupestre de Campo Lameiro. Estaba abierto al público por el precio de 5€ por visitante.
El recorrido se inicia en el área recreativa Lodeiro, pegados al curso del río Maneses y realizando los mismos trazados del río y cambiando de margen caminando por senda estrecha y rodeados de vegetación ribereña. En el recorrido hemos visto muchísimos molinos, la mayoría en estado ruinoso pero que dan fe de la bulliciosa actividad en tiempos pasados. Pero, además, en el curso del rio recorrido, el bosque de ribera es exuberante y en buen estado de conservación.
Una vez pasada la desembocadura del Rego Allende en el Maneses, giramos a nuestra de recha y abandonamos la estrecha senda para continuar por un camino más ancho en un ascenso continuado pero ligero. Pronto llegamos al Parque de Arte Rupestre. A partir de este lugar, descendemos buscando el río Lérez pasando por los lugares de A Aldea, O Outeiro, O Castriño y O Fondo.
El último tramo del recorrido transcurre siguiendo el curso del río Lérez hasta la llegada al punto de inicio en el área recreativa de Lodeiro.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Campo Lameiro, 18 de novembro de 2018.
O Pr- g 230 é un carreiro que percorre o tramo final do río Maneses, que entrega as súas augas ao Lérez á altura da área recreativa de Lodeiro. Neste punto tamén se sitúa o refuxio de pescadores. Neste percorrido pasamos á beira do Parque Arqueolóxico de Arte Rupestre de Campo Lameiro. Estaba aberto ao público polo prezo de 5€ por visitante.
O percorrido iníciase na área recreativa Lodeiro, pegados ao curso do río Maneses e realizando os mesmos trazados do río e cambiando de marxe camiñando por senda estreita e rodeados de vexetación ribeirega. No percorrido vimos moitísimos muíños, a maioría en estado ruinoso pero que dan fe da bulliciosa actividade en tempos pasados. Pero, ademais, no curso do rio percorrido, o bosque de ribeira é exuberante e en bo estado de conservación.
Unha vez pasada a desembocadura do Rego Allende no Maneses, viramos á nosa direita e abandonamos a estreita senda para continuar por un camiño máis ancho nun ascenso continuado pero lixeiro. Pronto chegamos ao Parque de Arte Rupestre. A partir deste lugar, descendemos buscando o río Lérez pasando polos lugares da Aldea, Ou Outeiro, Ou Castriño e Ou Fondo.
O último tramo do percorrido transcorre seguindo o curso do río Lérez ata a chegada ao momento de inicio na área recreativa de Lodeiro.

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta