Descargar

Lonxitude

11,08 km

Desnivel positivo

186 m

Dificultade técnica

Fácil

Desnivel negativo

211 m

Altitud máxima

85 m

Trailrank

34

Altitud mínima

36 m

Tipo de ruta

Solo ida
  • Foto de PR G 36 San Xoan da Cova (Ulla 2012-01-07)
  • Foto de PR G 36 San Xoan da Cova (Ulla 2012-01-07)
  • Foto de PR G 36 San Xoan da Cova (Ulla 2012-01-07)
  • Foto de PR G 36 San Xoan da Cova (Ulla 2012-01-07)
  • Foto de PR G 36 San Xoan da Cova (Ulla 2012-01-07)
  • Foto de PR G 36 San Xoan da Cova (Ulla 2012-01-07)

Tempo

2 horas 35 minutos

Coordenadas

532

Fecha de subida

7 de enero de 2012

Fecha de realización

enero 2012
Sé el primero en aplaudir
Compartir
-
-
85 m
36 m
11,08 km

Vista 2126 veces, descargada 18 veces

preto de Puente-Ulla, Galicia (España)

Galego

O inicio do roteiro localízase no miradoiro de Gundián, a uns 100 metros sobre o nivel do río, que permite unha visión incomparable do Ulla estreitándose no Paso dá Cova, baixo a ponte do ferrocarril, e continuando daquela o seu percorrido ata perderse de lonxe. Desde aquí o roteiro baixo, como non podía ser doutra maneira, paralela ao río e cruza o lugar de Ponche Ulla. A pouca distancia atopamos no noso camiño un muíño de singulares características, o muíño de Reboredo, provisto de cinco moias: unha para o xofre, unha albeira só para trigo, e outras tres para outros cereais.

A seguinte parada será na área de recreo de Agronovo, en terras de Santa Cruz de Ribadulla, onde poderemos descansar un momento para repoñer forzas. Durante as fins de semana de xullo e agosto é posible alugar unha piragua ou unha barca típica do Ulla para dar un paseo polo río. Continuamos un pouco máis ata chegar á área de recreo do Coto de Ximonde, en San Miguel de Sarandón, un dos cotos de salmón máis importantes de Galicia, convertido hoxe nunha estación ictiológica de cría e reprodución. Máis adiante espéranos a área de recreo de Cubelas, en San Pedro de Sarandón, que pon o punto e final a este fermoso percorrido polo Ulla.

Castellano
El inicio de la ruta se localiza en el mirador de Gundián, a unos 100 metros sobre el nivel del río, que permite una visión incomparable del Ulla estrechándose en el Paso da Cova, bajo el puente del ferrocarril, y continuando luego su recorrido hasta perderse a lo lejos. Desde aquí la ruta baja, como no podía ser de otra manera, paralela al río y cruza el lugar de Ponte Ulla. A poca distancia encontramos en nuestro camino un molino de singulares características, el muíño de Reboredo, provisto de cinco muelas: una para el azufre, una albeira sólo para trigo, y otras tres para otros cereales.

La siguiente parada será en el área de recreo de Agronovo, en tierras de Santa Cruz de Ribadulla, donde podremos descansar un momento para reponer fuerzas. Durante los fines de semana de julio y agosto es posible alquilar una piragua o una barca típica del Ulla para dar un paseo por el río. Continuamos un poco más hasta llegar al área de recreo del Coto de Ximonde, en San Miguel de Sarandón, uno de los cotos de salmón más importantes de Galicia, convertido hoy en una estación ictiológica de cría y reproducción. Más adelante nos espera el área de recreo de Cubelas, en San Pedro de Sarandón, que pone el punto y final a este hermoso recorrido por el Ulla.


Valoración MIDE


PR G 36 San Xoan da Cova

horario2h 35'
desnivel de subida186 m
desnivel de bajada211 m
distancia horizontal11,1 Km
tipo de recorridoTravesí­a

severidad del medio natural1
orientacion en el itinerario2
dificultad en el desplazamiento2
cantidad de esfuerzo necesario2

Condiciones de verano, tiempos estimados según criterio MIDE, sin paradas.

Calculado sobre datos de 2012.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta