-
-
243 m
72 m
0
3,9
7,8
15,64 km

Vista 254 veces, descargada 4 veces

preto de Pazos, Galicia (España)

A Ruta

Esta ruta, de case dezaseis quilómetros de lonxitude, vai dende a aldea de Pazos do Arenteiro ata a praia fluvial de A Veronza en Ribadavia, pasando tamén pola vila de Leiro e a través de varios viñedos. No seu percorrido, a ruta discorre sempre polo val do río Avia, o cal irá ao carón do sendeiro en case todo o traxecto.
O sendeiro, comeza ascendendo por entre viñedos pola ladeira do val do río Avia e introdúcese nun bosque autóctono de carballeiras e castiñeiros. Avanzando por este camiño, que discorre entre antigos bancais de viñedos, chégase ata Lebosende, onde destaca a súa igrexa de San Miguel de Lebosende, de estilo románico. Posteriormente a ruta descende ata o nivel do río Avia e chégase a poboación de Leiro, onde cruzaremos o leito do río pola Ponte das Poldras para pasar a súa marxe esquerda. Dende este punto é posible desviarse ata o Mosteiro de San Clodio, edificio relixioso de referencia na comarca pola súa importancia histórica e patrimonial.
Si se continúa a ruta chégase ata o seguinte punto de interese: a ponte medieval de San Clodio, que data do século XV. Máis adiante o sendeiro faise máis estreito e comeza a estar rodeado de árbores que se alternan con claros nos que é posible ver amplas extensións de viñedos.
Por último, a ruta acada o seu fin na praia fluvial de A Veronza ao carón do núcleo urbano de Ribadavia, onde no verán é posible desfrutar dun baño nas augas do río Avia.

Tempo estimado: 4 horas e 30 minutos

La Ruta

Esta ruta, de casi dieciséis kilómetros de longitud, va desde la aldea de Pazos do Arenteiro hasta la playa fluvial de A Veronza en Ribadavia, pasando también por la villa de Leiro y a través de varios viñedos. En su recorrido, avanzaremos siempre por el valle del río Avia, el cual irá a un lado del sendero en casi todo el trayecto.
El sendero, que parte de la aldea de Pazos del Arenteiro, comienza ascendiendo por la ladera del valle del río Avia para introducirse después en un bosque autóctono de robles y castaños.
Avanzando por este camino, que discurre entre antiguos bancales de viñedos, se llega hasta Lebosende, donde destaca su iglesia de San Miguel de Lebosende, de estilo románico. Posteriormente la ruta desciende hasta el nivel del río Avia y se llega la población de Leiro, donde cruzaremos el lecho del río por la Ponte das Poldras para pasar a su margen izquierdo. Desde este punto es posible desviarse hasta el Monasterio de San Clodio, edificio religioso de referencia en la comarca por su importancia histórica y patrimonial.
Sí continuamos la ruta se llega hasta el siguiente punto de interés: el puente medieval de San Clodio, que data del siglo XV. Más adelante el sendero se hace más estrecho y comienza a estar rodeado de árboles que se alternan con claros en los que es posible ver amplias extensiones de viñedos.
Por último, la ruta llega a su fin en la playa fluvial de A Veronza, muy cerca del núcleo urbano de Ribadavia, donde en verano es posible disfrutar de un baño en las aguas del río Avia.

Tiempo estimado: 4 horas y 30 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 1
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 1
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 3

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta