-
-
544 m
98 m
0
4,0
8,1
16,17 km

Vista 173 veces, descargada 5 veces

preto de Juvencos, Galicia (España)

A ruta

Esta ruta comunica a aldea de Ponterriza con a de Pazos do Arenteiro A través dela iremos subindo e baixando pequenos outeiros e cruzando varios regatos. Ademais permítenos descubrir as igrexas románicas presentes nas distintas poboacións polas que pasa ao longo dos seus dezaseis quilómetros.
Partindo dende a aldea de Ponterriza, o sendeiro comeza ascendendo en dirección a aldea de Eixán, onde cruzaremos o río Pedriña para chegar a poboación de Fondo de Vila e posteriormente a Astureses. Aquí atópase a igrexa románica de San Xulián de Astureses, considerada Ben de Interese Cultural dende o ano 1946. A partir de este punto a senda comeza a descender, pasando pola igrexa de Santa María e o Pazo da Almuzara ata chegar a Boborás. A seguinte poboación que atravesa o percorrido é Cameixa, onde se atopa a igrexa de San Martiño de Cameixa.
Dende aquí a ruta adoita un perfil moito máis descendente e introdúcese por entre plantacións de piñeiros e bosques autóctonos, ata chegar ata Pazos do Arenteiro, poboación dun grande interese patrimonial.

Tempo estimado: 4 horas e 50 minutos

La ruta

Esta ruta comunica la aldea de Ponterriza con la de Pazos do Arenteiro. A través de ella iremos subiendo y bajando pequeñas colinas y cruzando varios riachuelos. Además nos permitirán descubrir las iglesias románicas presentes en las distintas poblaciones por las que pasa a lo largo de sus dieciséis kilómetros.
PArtiendo desde la aldea de la Ponterriza, el sendero comienza ascendiendo en dirección a la aldea de Eixán, donde cruzaremos el río Pedriña para llegar la población de Fondo de Vila y posteriormente a Astureses. Aquí se encuentra la iglesia románica de San Xulián de Astureses, considerada Bien de Interés Cultural desde el año 1946.
A partir de este punto la senda comienza a descender, pasando por la iglesia de Santa María y el Pazo de la Almuzara hasta llegar a Boborás. La siguiente población que atraviesa el recorrido es Cameixa, donde se encuentra la iglesia de San Martiño de Cameixa, también de estilo románico.
Desde aquí la ruta adopta un perfil mucho más descendente y se introduce entre plantaciones de pinos y bosques autóctonos, hasta llegar a Pazos do Arenteiro, población de un gran interés patrimonial.

Tiempo estimado: 4 horas y 50 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 1
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 1
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 3

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta