-
-
566 m
84 m
0
2,0
3,9
7,9 km

Vista 127 veces, descargada 4 veces

preto de Lamas, Galicia (España)

A ruta

Esta senda atravesa o Monumento Natural de Pena Corneira en dirección este e de forma descentente. Ademáis, pasa tamén polas poboacións de Paredes, Lebosende e remata aos pes do río Avia no Concello de Leiro.
A ruta comeza na área recreativa de Pena Corneira, moi perto da igrexa de Lamas, un bo exemplo da arquitectura relixiosa de estilo románico. A senda lévanos a través de bolos graníticos e árbores autóctonas a través do Monumento Natural de Pena Corneira, declarado como tal no ano 2007. Máis adiante o camiño acompaña ao regato de Ferreiro pola súa marxe dereita ata chegar a aldea de Paredes, onde se atopa un amplio conxunto de hórreos restaurados.
O camiño continúa o seu descenso e lévanos ata a aldea de Lebosende, onde destaca a igrexa de San Miguel, ao pé da estrada. Por último, o derradeiro descenso achéganos ata o Concello de Leiro, pasando por diante da Igrexa de San Pedro e finalmente chegando ata o río Avia.

Tempo estimado: 2 horas e 20 minutos

La ruta

Esta senda atraviesa el Monumento Natural de Pena Corneira en dirección este y de forma descendente. Además, pasa también por las poblaciones de Paredes y Lebosende y finaliza a los pies del río Avia en el Ayuntamiento de Leiro.
La ruta comienza en el área recreativa de Pena Corneira, muy cerca de la iglesia de Lamas, un buen ejemplo de la arquitectura religiosa de estilo románico. La senda nos lleva a través del Monumento Natural de Pena Corneira, declarado cómo tal en el año 2007, donde destacan los bolos y otras curiosas formaciones graníticos, enclavadas entre árboles autóctonos.
Más adelante el camino acompaña al riachuelo de Ferreiro por su margen derecho hasta llegar la aldea de Paredes, donde se encuentra un amplio conjunto de hórreos restaurados.
El camino continúa su descenso y nos lleva hasta la aldea de Lebosende, donde destaca la iglesia de San Miguel, al pie de la carretera.
Por último, el último descenso nos acerca hasta el Ayuntamiento de Leiro, pasando por delante de la Iglesia de San Pedro y finalmente llegando hasta el río Avia.

Tiempo estimado: 2 horas y 20 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 1
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 2
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 2

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta