-
-
284 m
105 m
0
1,5
3,1
6,17 km

Vista 217 veces, descargada 6 veces

preto de Ribadavia, Galicia (España)

A ruta

A senda de Santa Marta bordea o monte que leva o mesmo nome ao longo dos seus 6,3 quilómetros de lonxitude. Na maior parte do seu traxecto discorre por entre plantacións de piñeiro e nalgúns puntos permítenos obter unhas boas vistas panorámicas do embalse de Castrelo de Miño e das montañas circundantes.
Esta ruta comeza ao pe da estrada OR-406 e no primeiro tramo compártese o trazado de ida e de volta. Nesta parte o sendeiro discorre por un pequeno bosque con presencia de vexetación autóctona ata chegar a beira duns viñedos, que bordean o camiño case ate chegar ó cruce no que se bifurca a ruta. Se viramos a dereita o camiño convértese nunha pista ancha e sinxelamente transitable, que ascende polo monte ata chegar a un sendeiro non sinalizado que nos leva ate un miradoiro. Despois a ruta pasa a descender en dirección norte pola ladeira este do monte, ata chegar a aldea de San Paio onde se pode desfrutar dunhas boas vistas panorámicas do encoro de Castrelo de Miño. Nesta aldea, fora do trazado da ruta, atópase a Igrexa de San Paio, que conta cun interesante peto de ánimas na súa entrada.
Para rematar, unha vez se deixa atrás a aldea de San Paio e se completa o rodeo o Monte de Santa Marta, atopámonos de novo co camiño empregado no inicio da ruta polo que volveremos ate o punto de partida.

Tempo estimado: 2 horas e 50 minutos

La ruta

La senda de Santa Marta bordea el monte que lleva el mismo nombre a lo largo de sus 6,3 kilómetros de longitud. En la mayor parte de su trayecto discurre entre plantaciones de pino y en algunos puntos nos permite obtener unas buenas vistas panorámicas del embalse de Castrelo de Miño y de las montañas circundantes.
Esta ruta comienza al pie de la carretera OR-406 y en el primer tramo se comparte el trazado de ida y de vuelta. En esta parte el sendero discurre por un pequeño bosque con presencia de vegetación autóctona hasta que se llega a una zona de viñedos, que bordean el camino casi hasta llegar al cruce en el que se bifurca la ruta. Si giramos a la derecha, el camino se convierte en una pista ancha y fácilmente transitable, que asciende suavemente hasta llegar a un sendero no señalizado que nos lleva hasta un mirador. Posteriormente la ruta desciende en dirección norte por la ladera este del monte, hasta llegar la aldea de San Paio donde se puede disfrutar de unas buenas vistas panorámicas del embalse de Castrelo de Miño. En esta aldea, uera del trazado de la ruta, se encuentra la Iglesia de San Paio, que cuenta con un interesante peto de ánimas (limosnero) en su entrada.
Para finalizar, una vez se deja atrás la aldea de San Paio y se completa el rodeo el Monte de Santa Marta, nos encontramos de nuevo con el camino empleado en el inicio de la ruta por el que volveremos hasta el punto de partida.

Tiempo estimado: 2 horas y 50 minutos

Dificultade segundo M.I.D.E. / Dificultad según M.I.D.E. (Método de Información de Excursiones, sobre una escala de 1 a 5 )

Severidade do medio natural / Severidad del medio natural: 1
Dificultade de orientación no itinerario / Dificultad de orientación en el itinerario: 2
Dificultade no desprazamento / Dificultad en el desplazamiento: 2
Cantidade de esforzo necesario / Cantidad de esfuerzo necesario: 2

Para máis información sobre o M.I.D.E. recoméndase visitar a seguinte páxina web

Para más información sobre el M.I.D.E. se recomienda visitar la siguiente
página web

Podes consultar máis detalles sobre a ruta na nosa web / Puedes consultar más detalles sobre la ruta en nuestra web

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta