• Foto de Praia de Areas Negras de Teixedelo e Cantís.

Tempo  7 horas 3 minutos

Fecha de subida 11 de octubre de 2016

Fecha de realización octubre 2016

-1 m
3,0
5,9

preto de San Andres de Teixido, Galicia (España)

Á típica ruta que baixa á praia de Teixidelo engadímoslle a subida ata o alto dos cantís, preto de Vixía Herbeira.

Comezamos no mirador do cruceiro. A primeira parte é o descenso ata as praias, onde o que máis nos gustou é a zona da fervenza pese a atoparse seca. As praias de grava negra ó pé dos cantís son o outro gran aliciente do prercorrido. No comezo da subida atravésase unha zona sen sendeiro no que se vai subindo por unha ladeira de pedras e herba, sendo o único punto que presenta algunha dificultade, pero a ruta podería calificarse perfectamente de fácil.

A segunda parte é a subida dende o cruceiro ata o alto dos cantís, e aqui o camiño perde atractivo pois boa parte é por carretera e ao lado de eólicos. Eso si, a vistas dende o borde do cantil ben o merecen.

Démonos a volta sen chegar ata a garita por culpa do fortísimo vento que sopraba nas partes altas, pero queda moi preto.