Tiempo en movimiento  4 horas 5 minutos

Fecha de realización mayo 2018

-31 m
5,3

preto de Pontevedra, Galicia (España)

Empezamos esta ruta Patricia e eu nas inmediacións da Ponte dos Tirantes de Pontevedra. Ascendemos por a marxe esquerda por a senda do Lérez ata Pontebora. Ëste é un tramo consolidado dende hai un tempo e que se completa, cruzando a ponte sobre o río Lérez y regresando por a marxe dereita ata o punto de saída.
No noso caso, seguimos río arriba por a mesma marxe esquerda ata a praia fluvial de Calvelo por un sendeiro pouco definido pero con lugares de gran encanto. No traxecto atopamos pequenos areales ideales para o baño.
Unha vez chegados a Praia-Merendeiro de Calvelo, temos dúas opcións. A máis doada continúa por a estrada que ascende á dereita e nos leva por un tramo asfaltado de unhos 400 metros para coller a intercesión á esquerda que nos levará á Ponte colgante.
No noso caso continuamos pegados ó río por un tramo técnico curto e verdadeiramente salvaxe que nos levará xusto á Ponte colgante. Este tramo está moi pouco definido por ser moi pouco utilizado e hai que camiñar guiado por a intuación sempre pegados o máis posible ó río. É moi útil seguir o track pero tampouco ten perda. Considero que por este pequeno tramo, por descoñecido e espectacular, é por o que resulta interesante esta ruta. Nel podemos atopar pequenas caliñas abrigadas por pedras e lugares moi pouco visitados.
Despois de cruzar a Ponte colgante atopamos tamén bonitos areales nos que darse un baño.
Continuamos a ruta bordeando a plantación e iniciamos o descenso do río por a marxe dereita ata a praia de Calvelo. Dende aqui continuamos baixando o río ata chegar ó punto de saída por lugares espectaculares e pequenos areales .