Tempo  2 horas 31 minutos

Fecha de realización mayo 2015

1,8
3,6

preto de Venceás, Galicia (España)

Queguas. Ruta feita polo Colado do Vento.
Trátase da oficial PR-G 27 Rota de Queguas no Parque Natural do Xurés.
Carrilleira. Así se chama o rebaixe feito polo paso continuado das rodas dos carros, neste caso na pedra. Máis adiante hai outros exemplos moito máis longos, por as laxas seren de maior tamaño.
Fonte con alberque. Nos alberques bebía o gado -e aquí, bebe-. Son alongados para que o fagan varios animais á vez.
Regueiro e pontillón. Hi auga abundante en todo a a ruta.
Cortes da Carballeira. Lugar múltiples cortes, na actualidade case todas sen tellado.
Capela das Cortes da Carballeira recibe o nome de Ermida da Ascensión. Unha capela e, no adro, un carballo monumental.
Cruceiro. Máis que un cruceiro é unha cruz de pedra.
Os matos. Cartaz explicativo da vexetación que encontramos no percorrido.
Panel caído. Non hai comentarios.
Medorra con dólmen. A Casa da Moura. Paga a pena a camiñata por chegar a este lugar. O cartaz explicativo tamén está no chan.
As cortes (de volta). Edificación que claramente nos indican o medio de vida, noutrora, dos habitantes da comarca. Dunha parte polo menos.