• Foto de R16 Ruta do Monte Iroite

Fecha de realización septiembre 2015

4,3
8,7

preto de Resua, Galicia (España)

Esta ruta achéganos a un dos carreiros con mellores vistas e a maior altitude do concello de Porto do Son.
Desde as proximidades da praia da Aguieira subimos a través de distintos camiños de zahorra, nas súas inmediacións atopamos os pasais de Queiro que servían antigamente para cruzar o río Cans. Desde aí dirixímonos ás aldeas de Resúa e Pedra do Lobo desde onde ascenderemos ata un camiño que discorre case a nivel pola parte alta da ladeira do monte Iroite.
Xa en baixada continuaremos gozando da preciosa paisaxe chegando á parte máis baixa da ruta onde se atopan varios petróglifos.

Esta ruta nos acerca a uno de los senderos con mejores vistas y a mayor altitud del concello de Porto do Son.
Desde las proximidades de la playa de A Aguieira subimos a través de distintos caminos de zahorra, en sus inmediaciones encontramos los pasales de Queiro que servían antiguamente para cruzar el río Cans. Desde ahí nos dirigimos a las aldeas de Resúa y Pedra do Lobo desde donde ascenderemos hasta un camino que discurre casi a nivel por la parte alta de la ladera del monte Iroite.
Ya en bajada continuaremos disfrutando del precioso paisaje llegando a la parte más baja de la ruta donde se encuentran varios petroglifos.

This route takes you to one of the trails with the best views and with the highest altitudes of Porto do Son county.
From near the ‘A Aguieira’ beach, you will follow various gravel paths which pass near the Queiro pasales; in the past these were used to cross the Cans river. From here, you will head towards the villages of Resúa and Pedra do Lobo from where you will climb up to a path that runs almost at the same level as the hillside of Iroite mountain.
When climbing down, you can continue to enjoy the beautiful scenery, arriving at the lower part of the route where various petroglyphs are found.