• Foto de Refuxio Ancares -Tres Bispos - Bosque da Vara

Fecha de realización octubre 2016

4,2
8,4

preto de Cabanas Antiguas, Galicia (España)

Tempo 6 horas. Velocidade media 2.7 km/h.

Ascenso desde o Refuxio dos Ancares (1.350 m) ao Pico Tres Bispos (1.794 m) e volta polo magnífico bosque do Río da Vara.

Desde o cruceiro que está un pouco máis abaixo do Refuxio parte unha pista cómoda que nos leva ata a Golada do Medio (1.483 m). Desde ela podemos seguir a mesma pista hacia a dereita ou desviarnos á esquerda por un fermoso sendeiro que sobe polo Teso do Val da Felpa para coincidir coa pista outra vez na Campa dos Tres Bispos (1.576 m). Se nos desviásemos polo sendeiro iriamos desfrutando dos cambios de perspectiva do Circo glaciar do Río Ortigal. Desde a Campa dos Tres Bispos, un carreiro sobe de fronte ata o Pico dos Tres Bispos. Ata aquí levaranos unhas 2 horas e 20 minutos.

Desandamos o Camiño ata a Campa dos Tres Bispos e alí colllemos un carreiro á nosa esquerda por un precioso bosque de bidueiras, que nos conducirá á Golada da Vara (1.466 m), onde enlazamos cunha pista que descende á nosa dereita polo marabilloso bosque do Río da Vara e logo ascende por Cabanavella ata cruzarse coa pista que vén do Refuxio pola nosa esquerda.

O carreiro que baixa desde a Campa do Carcabón (1.587 m) ata a Golada da Vara vaise tapando e houbo que atravesar un campo de uces, polo que é máis recomendábel outro sendeiro anterior que descende pola dereita, aínda que non sabemos cal é o seu estado.

Segmento 1

Distancia percorrida: 7km (02:19 h)