Tempo  2 horas 23 minutos

Fecha de realización enero 2017

2,6
5,1

preto de Roo de Arriba, Galicia (España)

Comeza a ruta en Roo de Arriba.
"Callejeando" pola aldea, subimos por unha estrada asfaltada.
Pouco despois desviámonos por un camiño forestal con tramos de forte pendente inicial. Máis adiante atopamos un cruceiro nunha intersección e tomamos de novo unha pista asfaltada á esquerda.
Na seguinte bifurcación collemos dirección Outón e trala ponte que atravesa o pequeno regato de Bendimón comezamos de novo a subir.
Á saída de Outón hai unha fonte con moi boa auga segundo un veciño do lugar. Uns metros máis aló continúa un sendeiro empinado, os seus primeros pasos de cemento. Ao cabo dun bo rato de intensa subida chegamos ao fin ao parque eólico. Alí seguiremos a senda dos muíños á esquerda, onde gozaremos dunhas fermosas vistas, da ría de Noia e as súas pontes por un lado, e da vila de Muros e o monte Louro por outro. Finalmente, no punto máis alto accesible poderemos disfrutar dunha vistas de 360 graos sobre a ría de Muros e Noia. Como lle dicía ao seu acompañante un rapaz que chegou pouco despois de min: "prepárate para flipar!!" :)