2,8
5,6

preto de Ribadelago, Castilla y León (España)

Domingo, 5 de outubro de 2014. Ribadelago Nuevo (Figura Ribadelago de Franco)
pertencente ao Concello de Galende, dentro do Parque Natural de Sanabria. Urbanización xurdida como consecuencia da rotura da presa de Veiga de Tera que o día 9 de xaneiro de 1959 inundou e arrasou o pobo de Ribadelago (144 persoas
falecidas ou desaparecidas).
Iniciamos ruta cara ás lagoas de Carros e Sotillos en Ribadelago Nuevo, en continuo ascenso, atravesando unha carballeira con abeleiras, e acivros (Beseda), chegamos á lagoa de Carros a 1.330 metros sobre o nivel do mar.
Tras un pequeno descanso, continuamos cara á lagoa de Sotillos, en ascenso continuado con vistas fantásticas sobre o lago de Sanabria. Un pouco antes de chegar á lagoa Sotillos, vense as fervenzas que levan o mesmo nome. Pasamos pola Fonte dos Galegos (que é un punto de referencia) antes de chegar á lagoa de Sotillos (1600 metros). Fantástico lugar. Dicir que a Besada é un precioso bosque autóctono que paga a pena visitar, cunha boa conservación. Dende a lagoa de Sotillos poderiamos ter continuado destino río Truchas, cascadas e saír a Sotillos de Sanabria. Idea descartada (un coche). Esta senda nos mapas de Sanabria figura de cor amarela (estacas amarelas) e nalgúns traxectos coincide coa Ruta Montaña de Sanabria GR-84. Regresamos a Ribadelago con vistas marabillosas, dentro dun paraíso natural.
Un pouco máis de once quilómetros, dificultade media, con algún tramo bastante pendente por senda con pedras irregulares e balizas de cor amarela.
Ruta recomendada, de obrigada realización, para os amantes desta actividade.