Tempo  6 horas 57 minutos

Fecha de realización mayo 2012

4,1
8,2

preto de Vimianzo, Galicia (España)

Realizada co Concello de Vimianzo que limpou o percorrido para facilitar o acceso. É probable que en breve non se poida facer completa porque ten tramos pouco transitados.
Esta ruta liñal lévate desde Vimianzo ata as Torres de Cereixo pola ribeira do río Grande. Podería considerarse fácil pero, ten algúns pasos nos que cómpre prestar atención, porque discorren por carreiros pouco transitados preto do río, incluso poden estar inundados en tempo de abundante chuvia e son de firme irregular. Ao longo do percorrido podemos pasamos por dúas áreas recreativas onde poder descansar. Os puntos máis interesantes da ruta son o castelo de Vimianzo, o miradoiro do pozo do Corvo, a desembocadura do río en Ponte do Porto onde aínda hai algunha carpintería de ribeira, o muíño de marea e o conxunto das Torres de Cereixo.

Tamén se pode reducir comezando na área recreativa da ponte de Calo, quedando nuns 11km, se ben inclúe os tramos máis difíciles.
Unha terceira opción é facela de ida e volta desde as Torres de Cereixo ata o miradoiro do pozo do Corvo.

Non se pode facer en bicicleta.
A Pone do Porto, concello de Camariñas
Punto de desvío ao pozo do Corvo
Área recreativa Basandín
Pode comezarse aquí o percorrido, quedando reducido a 11km. Ponte de Calo
Carballo singular
Casa do muíño, coller o carreiro do prado á beira do río.
Un dos hórreos máis grandes da Costa da Morte - Finca privada
Deixas Vimianzo e entras en Camariñas
Deixas Camariñas e volves a Vimianzo
Presta atención, hai risco de caída por esvaramento. Pozo do Corvo
Muíño que aproveita a forza da auga do río e a das mareas. Ano 1679.
Ponte da Furaqueira
Acceso difícil pasando o portal pola dereita ou subindo á beira do muro pola esquerda.
Este carreiro require máxima atención.
Captación para a Central de Carantoña. A canle vai ao aire libre e logo atravesa o outeiro por un paso subterráneo.
Igrexa de San Mariño e restos do pazo. Escudos.
Santiago de Cereixo. Igrexa románica na que destaca nun dos seus tímpanos un relevo que representa o corpo do apóstolo Santiago na barca que o trouxo a Galicia.
S XVI. É de propiedade privada e non se pode acceder ao interior do cerramento.