-
-
835 m
450 m
0
3,3
6,6
13,12 km

Vista 2321 veces, descargada 35 veces

preto de Junquera de Ambía, Galicia (España)

A Farria: Situado en lo más alto del monte de La Farria, a unos 200 m. al Este de la cruz de piedra de La Farria. La señal está encima de una enorme roca, redondeada, de unos 4 m. de altura y para subir hace falta una escalera de dicha altura.
Desde Baños de Molgas, por la pista que pasa por Formigoso,Presqueira, Guamil y Poedo. Desde ésta última aldea se sigue la pista en
dirección a Xunqueira de Ambia durante 1 Km., torciendo luego a la derecha por un camino que pasa junto a una cruz de piedra que deja a la derecha y sube, en 1 Km., hasta el mismo pie de la roca, donde está la seña.
Explicación somera da actividade:
Domingo, 2 de novembro de 2014 - Fieis defuntos.
Un fin de semana diferente, cheo de recordos, dedicado ás persoas queridas que xa non están. Aos meus pais.
Viaxamos ao bonito concello de Xunqueira de Ambía, pertencente á provincia de Ourense. Bañado polo río Arnoia, limitando cos municipios de Baños de Molgas, Sarreaus, Vilar de Barrio, Sandiás e Allariz. Iniciamos percorrido no edificio do Concello, cara ao río Arnoia, ata o lugar da Acea. O noso próximo lugar é O Coveo buscando o monte de Farria que é noso obxectivo. Pasamos por Suatorre e O Calvario e subir (máis pronunciada) ata o vértice xeodésico da Farria. Vistas fantásticas sobre o contorno. Preto do vértice está a cruz de pedra de Farria.
A partir deste lugar, a baixada é bastante pronunciada ata o pobo de Farria. Percorrido interesante por lugares cargados de natureza autóctona. Un pouco máis de 13 quilómetros.

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta