Fecha de subida 19 de noviembre de 2017

Fecha de realización noviembre 2017

5,3

preto de Desteriz, Galicia (España)

Ruta feita a base de outras anteriores adaptada a un quilometraxe apropiado para rutas de inverno. A saída iniciámola dende a Capela de Lordelo onde deixamos os coches nun aparcadoiro próximo, subimos ço mirador do banco de "Coñece Padrenda" e continuamos cara a capela da Virxe da Portela. Baixamos ó val do Río Deva. Subimos o río Deva por o lado dereito ata a localidade de Trigueira y baixamos río abaixo por a outra beira ata a ponte de Ponte Trado. Subimos a Trado por o Camiño Miñoto do Ribeiro e arrodeamos o polígono industrial de Trado para subir á capela de San Xusto e seguir por o camiño xacobeo ata Lordelo.
Para acceder á capela de Lordelo procedente da estrada OU-801 que vai a Ponte Barxas, coller a estrada OU-411 con dirección a San Roque de Crespos-Celanova e, pasado o cruce á esquerda que nos levaría a Lordelo, coller o seguinte desvío á esquerda que nos levará á capela directamente.