• Foto de RIO PEDRAS CUROTA

Fecha de realización marzo 2014

2,4
4,7

preto de Rego, Galicia (España)

Parte de Aldeavella (Pobra do Caramiñal). Esta ruta foi feita polo grupo Vintedouspés o 15 de marzo de 2014, facendo de guía Miguel.
Ascensión ao Monte da Curota (512 m) polo camiño, hoxe pista, que ascende á Serra do Barbanza desde a parroquia de Santa Cruz de Lesón, e que era utilizado para transitar cara ás aldeas serranas de Porto do Son. A ruta pasa por varios petóns ou rochedos, que teñen nome propio e que servían como referencia nos traballos cotidianos da xente destas parroquias, como o Eiteiro do Galo, O Petón da Raposa e O Petón do Folgoso. Se o tempo o permite desfrutaremos das fermosas vistas desde o cume da Curota, e baixaremos seguindo o camiño tradicional do Serro da Curota ata o Alto da Lagoa (miradoiro de Valle-Inclán), pasando polo Petón do Carballo, Castroellos e o Petón das Casiñas. Desde o miradoiro de Valle-Inclán regresaremos por pistas a Santa Cruz, pasando pola valgada dos Cravadoiros, O Petón das Taramelas, a Ladeira da Curota, O Carrouchal e a Fonte dos Remoliños. Débense levar botas de montaña ou sendeirismo.

• Foto de susana la

susana la 24-ago-2018

La ruta es muy bonita, aunque ahora (agosto 2018) tiene varias pistas con difícil acceso, llevas de vegetación hostil :)))
    Arriba en la curota, hay un peqyeño tramo monte a través, que ahora está cortado con vallas por ser un coto de caza, y no encontré la salida, por lo que tuve que volver al camino.
    Por lo demás, muy bien.

• Vintedouspés 25-ago-2018

Gracias Susana por comentar y actualizar la información de la ruta. Sentimos que con el paso del tiempo haya alguna parte del camino que esté cerrado.