Descargar

2 horas 53 minutos

27 de marzo de 2014

marzo 2014

Sé el primero en aplaudir

preto de Rego, Galicia (España)

Parte de Aldeavella (Pobra do Caramiñal). Esta ruta foi feita polo grupo Vintedouspés o 15 de marzo de 2014, facendo de guía Miguel.
Ascensión ao Monte da Curota (512 m) polo camiño, hoxe pista, que ascende á Serra do Barbanza desde a parroquia de Santa Cruz de Lesón, e que era utilizado para transitar cara ás aldeas serranas de Porto do Son. A ruta pasa por varios petóns ou rochedos, que teñen nome propio e que servían como referencia nos traballos cotidianos da xente destas parroquias, como o Eiteiro do Galo, O Petón da Raposa e O Petón do Folgoso. Se o tempo o permite desfrutaremos das fermosas vistas desde o cume da Curota, e baixaremos seguindo o camiño tradicional do Serro da Curota ata o Alto da Lagoa (miradoiro de Valle-Inclán), pasando polo Petón do Carballo, Castroellos e o Petón das Casiñas. Desde o miradoiro de Valle-Inclán regresaremos por pistas a Santa Cruz, pasando pola valgada dos Cravadoiros, O Petón das Taramelas, a Ladeira da Curota, O Carrouchal e a Fonte dos Remoliños. Débense levar botas de montaña ou sendeirismo.

• Foto de susana la

susana la 24 ago. 2018

La ruta es muy bonita, aunque ahora (agosto 2018) tiene varias pistas con difícil acceso, llevas de vegetación hostil :)))
    Arriba en la curota, hay un peqyeño tramo monte a través, que ahora está cortado con vallas por ser un coto de caza, y no encontré la salida, por lo que tuve que volver al camino.
    Por lo demás, muy bien.

• Vintedouspés 25 ago. 2018

Gracias Susana por comentar y actualizar la información de la ruta. Sentimos que con el paso del tiempo haya alguna parte del camino que esté cerrado.