Tiempo en movimiento  2 horas 45 minutos

Fecha de realización mayo 2000

2,5
5,0

preto de Hoyagrande, Canarias (España)

Camiñada pola crista da Caldera de Taburiente, sucesiva a unha visita aos observatorios astronómicos (neste caso ao Isaac Newton)*.
Comeza no pequeno aparcadoiro existente no cima do Roque de los Muchachos; visita aos miradoiros que se adentran cara ao gran cráter e volta atrás para continuar polo sendeiro que arrinca a carón da caseta do persoal do parque. Non tén moita perda o carroucho pois está perimetrado e marcado. Son varias baixadas e subidas con abundantes chanzos. Nalgún lugar o relevo é vertixinoso.
O máis salientable son as impresionantes paisaxes tanto cara ao interior de Caldera coma cara a zona nordés da illa. Tamén se ven os varios observatorios que hai na zona.
Demos a volta no Pico de la Cruz pero pódese seguir pola crista e mesmo empatar con rutas que descende cara aos Llanos de Aridane (por situarnos).
parquing

Roque de los Muchachos

Miradoiro

Ruinas

Conxunto de casetas de cabreiros