-
-
57 m
17 m
0
0,2
0,5
0,94 km

Vista 581 veces, descargada 8 veces

preto de Mera, Galicia (España)

Esta ruta enmarcase dentro do espazo protexido da Costa de Dexo e Serantes (Monumento Natural) no saínte de terra que encerra a enseada de Mera cos faros desde onde se indica a entrada ao porto de A Coruña e antigo posto de defensa. Son dúas torres, separadas uns 300 metros, de 11 e 14 metros respectivamente, acadando os seus focos unha altura de 56 e 81 metros sobre o nivel do mar e dende a súa localización tense unha vista panorámica de 270º de mar e da ría de A Coruña.
Na antiga casa do fareiro pódese visitar o centro de recepción de visitantes do Monumento Natural da “Aula do Mar” que alberga unha exposición interpretativa permanente sobre os valores principais da zona e con dous miradoiros acristalados.

Ademais a defensa da ría complementase grazas á situación escarpada e estratéxica da costa converténdoa no emprazamento dunha batería militar, a batería de Mera, para a protección da zona costeira e da cidade de A Coruña xunto a outras moitas baterías e castelos (Sta. Cruz e San Antón) á que se accede mediante unha variante da ruta ata un punto de especial interese paisaxístico.

Esta ruta de pequeno recorrido transcorre por zona costeira aos pés de dous faros nun excepcional emprazamento para a visión panorámica da ría e cidade de A Coruña, transmitindo unha sensación de tranquilidade ao percorrer escoitando as rompentes do mar e o piar dos paxaros. É unha zona de espectaculares escarpados na costa.

No tramo costeiro domina a matogueira almofadada ou outras especies adaptadas a un litoral caracterizado polas acometidas do vento e as escarpas rochosas; destacando endemismos galaicos ou noroccidentais ibéricos coma a Armeria pubigera ou especies representativas coma o toxo (Ulex europaeus). Cara o interior xa dominan as zonas boscosas.

Trátase dunha ruta circular con inicio/fin na Aula do Mar. No transcurso da ruta poderemos visitar a batería militar, os faros ou ben gozar das espectaculares vistas en moitos dos seus puntos dándolle un especial encanto a esta ruta que non presume de lonxitude apabullante. En xeral, afíncase nunha zona de especial beleza natural, con gran valor paisaxístico e ornitolóxico, e tamén avistamento de outras especies animais (cetáceos..).

PARA VISITAR O "AULA DO MAR" CONTACTAR CO CEIDA EN: http://www.ceida.org/aula-do-mar.html OU NO 981 630 618

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esta ruta se enmarca dentro del espacio protegido de la Costa de Dexo y Serantes (Monumento Natural) en el saliente de tierra que encierra la ensenada de Mera con los faros desde donde se indica la entrada al puerto de A Coruña y antiguo puesto de defensa. Son dos torres, separadas unos 300 metros, de 11 y 14 metros respectivamente, alcanzando sus focos una altura de 56 y 81 metros sobre el nivel del mar y desde su localización se tiene una vista panorámica de 270º de mar y de la ría de A Coruña.
En la antigua casa del farero se puede visitar el centro de recepción de visitantes del Monumento Natural de la “Aula do Mar” que alberga una exposición interpretativa permanente sobre los valores principales de la zona y con dos miradores acristalados.

Además la defensa de la ría se complementa gracias a la situación escarpada y estratégica de la costa convirtiéndola en un emplazamiento de una batería militar, la batería de Mera, para la protección de la zona costera y de la ciudad de A Coruña junto a otras muchas baterías y castillos (Sta. Cruz y San Antón) a la que se accede mediante una variante de la ruta hasta un punto de especial interés paisajístico.

Esta ruta de pequeño recorrido transcurre por zona costera a los pies de dos faros en un excepcional emplazamiento para la visión panorámica de la ría y la ciudad de A Coruña, transmitiendo una sensación de tranquilidad al recorrer escuchando las rompientes del mar y el piar de los pájaros. Es una zona de espectaculares escarpes en la costa.

En el tramo costero domina el matorral almohadillado u otras especies adaptadas a un litoral caracterizado por las acometidas del viento y los escarpes rocosos; destacando endemismos galaicos o noroccidentales ibéricos como la Armeria pubigera o especies representativas como el tojo (Ulex europaeus). Hacia el interior ya dominan las zonas boscosas.

Se trata de una ruta circular con inicio/fin en la “Aula do Mar”. En el transcurso de la ruta podremos visitar la batería militar, los faros o bien gozar de las espectaculares vistas en muchos de sus puntos dándole un especial encanto a esta ruta que no presume de longitud apabullante. En general, se encuadra en una zona de especial belleza natural, con gran valor paisajístico y ornitológico, y también avistamiento de otras especies animales (cetáceos..).

PARA VISITAR EL "AULA DO MAR" CONTACTAR CON EL CEIDA EN: http://www.ceida.org/aula-do-mar.html O EN EL 981 630 618

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta