-
-
88 m
0 m
0
1,4
2,8
5,61 km

Vista 1515 veces, descargada 13 veces

preto de Osedo, Galicia (España)

Esta ruta pertence ao concello de Sada, situado na marxe occidental da ría de Betanzos. Esta ruta abarca a zona costeira do concello.

O punto de inicio sitúase na parroquia de O Castro, preto da fábrica de cerámicas de Sargadelos/Museo Carlos Maside.
Para máis información das cerámicas: http://www.sargadelos.com/?lg=gal

Esta ruta abarca moitos dos regos e ríos que drenan este territorio ata acadar a vila de Sada. Esta vila caracterízase pola enorme influencia modernista na arquitectura fundamentalmente, como no edificio emblema de A Terraza situado na propia praia. Este concello cun marcado carácter turístico destaca polas súas praias, servizos e porto deportivo; con enorme tradición pesqueira e desde o punto de vista ambiental goza dun espazo natural de gran interese biolóxico con especial atención ás aves na área de As Brañas, o cal se accede dende o propio pobo.
En adiante a ruta aproveita o paseo marítimo pasando polo porto ata chegar as ruínas do que no seu día constituíu o castelo de Fontán.

Esta ruta abarca espazos de interior e costeiros do territorio municipal cunha ruta de sinxelo recorrido.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esta ruta pertenece al ayuntamiento de Sada, situado en el margen occidental de la ría de Betanzos. Esta ruta abarca la zona costera del ayuntamiento.

El punto de inicio se sitúa en la parroquia de O Castro, cerca de la fábrica de cerámicas de Sargadelos/Museo Carlos Maside.
Para más información de las cerámicas: http://www.sargadelos.com/?lg=gal

Esta ruta abarca muchos de los arroyos y ríos que drenan este territorio hasta alcanzar el pueblo de Sada. Este pueblo se caracteriza por la enorme influencia modernista en la arquitectura fundamentalmente, como en el edificio emblema de A Terraza situado en la propia playa. Este ayuntamiento con un marcado carácter turístico destaca por sus playas, servicios y puerto deportivo; con enorme tradición pesquera y desde el punto de vista ambiental goza de un espacio natural de gran interese biológico con especial atención a las aves con el humedal de As Brañas, el cual se accede desde el propio pueblo.
En adelante la ruta aprovecha el paseo marítimo pasando por el puerto hasta llegar a las ruinas de lo que en su día constituyó el castillo de Fontán.

Esta ruta abarca espacios de interior y costeros del territorio municipal con una ruta de sencillo recorrido.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta