-
-
50 m
3 m
0
1,9
3,7
7,44 km

Vista 824 veces, descargada 9 veces

preto de Chamín do Medio, Galicia (España)

Esta ruta logra combinar a esencia do litoral atlántico salpicado de abruptas costas e fermosas praias co percorrido interior do río Sisalde. Unha perfecta combinación de paseo fluvial, caracterizado pola presenza de flora de ribeira autóctona, e un paseo marítimo aproveitando as magnificas paisaxes neste balcón cara o Atlántico, que forma parte do espazo protexido ZEC Costa da Morte.

Sisalde é un val fluvial veado por ríos como O Bolaños e Sisalde que xunto á proximidade do mar contribúen a xerar unhas condicións ambientais húmidas e favorables para o desenvolvemento de flora e fauna.

A pesares da proximidade coa vila de Arteixo e a presión urbana e industrial incrementada exponencialmente a principios dos 70, esta ruta enmarcase nun recuncho natural envexable como proba esta a enorme biodiversidade. Cómpre destacar a riqueza ornitolóxica que alegra o percorrido pola presenza e canto de distintas especies que o a converten nun bo lugar para o avistamento de aves, pero tamén de cetáceos.

Combínase coa senda azul que une as diferentes praias do concello ata permitir enlazar co núcleo de Arteixo: un concello cunha importante influencia histórica celta e romana onde visitar nalgúns castros como os de Laxobre ou Figueiroa, o campamento costeiro (escavacións) do Reiro ou a ponte romana dos Brozos.

Punto de partida: Praia de Barrañán

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esta ruta logra combinar la esencia del litoral atlántico salpicado de abruptas costas y hermosas playas con el recorrido interior del valle Sisalde. Una perfecta combinación de paseo fluvial, caracterizado por la presencia de flora de ribera autóctona, y un paseo marítimo aprovechando los magníficos paisajes en este balcón cara el Atlántico, que forma parte del espacio protegido ZEC Costa da Morte.

Sisalde es un valle fluvial surcado por ríos como O Bolaños y Sisalde que junto a la proximidad del mar contribuyen a generar unas condiciones ambientales húmedas y favorables para el desarrollo de flora y fauna.

A pesar de la cercanía con el pueblo de Arteixo y la presión urbana e industrial incrementada exponencialmente a principios de los 70, esta ruta se enmarca en un rincón natural envidiable como prueba está la enorme biodiversidad. Cabe destacar la riqueza ornitológica que alegra el recorrido por la presencia y canto de distintas especies que la convierten en un buen lugar para el avistamiento de aves, pero también de cetáceos.

Se combina con la senda azul que une las diferentes playas del ayuntamiento hasta permitir enlazar con el núcleo de Arteixo: un ayuntamiento con una importante influencia histórica celta y romana donde visitar en algunos castros como los de Laxobre o Figueiroa, el campamento costero (excavaciones) do Reiro o el puente romano dos Brozos.

Punto de partida: Playa de Barrañán

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta