Descargar

Distancia

10,57 km

Desnivel positivo

291 m

Dificultade técnica

Fácil

Desnivel negativo

291 m

Altitud máxima

149 m

Trailrank

55

Altitud mínima

2 m

Trail type

Circular

Tempo

3 horas 29 minutos

Coordenadas

3222

Fecha de subida

9 de septiembre de 2020

Fecha de realización

septiembre 2020

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir
Compartir
-
-
149 m
2 m
10,57 km

Vista 269 veces, descargada 15 veces

preto de Baroña, Galicia (España)

Ruta circular de Castro Baroña, numerada por el Concello de Porto do Son como R06.
Porto do Son es un ayuntamiento que ocupa el lado noroeste de la Península del Barbanza. Limita al norte con la ría de Muros y Noia, al sur con Boiro y la Pobra do Caramiñal, al este con Noia y Lousame, y al oeste con Ribeira.
La Península del Barbanza es una tierra muy accidentada y Porto do Son no es una excepción. El monte está en casi todo el ayuntamiento muy cerca de la costa, lo que obliga a la población a concentrarse en torno a la línea costera en casi todo el territorio.
En la actualidad el padrón de habitantes consta de 9.425 habitantes. El territorio sonense está dividido en diez parroquias, la mayor de las cuáles es Niebla y la más poblada, Noal, donde se encuentra la capital del ayuntamiento. Todas ellas están bañadas por las aguas de la ría de Muros y Noia, excepto Ribasieira, que no da al mar.
Fuente: Concello Porto do Son
Castro de Baroña:
Descubierto en 1933, declarado Patrimonio Artístico Nacional y Bien de Interés Cultural, el Castro de Baroña es uno de los más importantes yacimientos arqueológicos de Galicia. Se ubica en la parroquia de Baroña; y adoptando forma de península es el ejemplo típico y más característico de castro marítimo. Rodeado por un entorno de belleza incomparable, sus 22.622 metros cuadrados están fuertemente batido por el mar convertido en un lugar inexpugnable y seguro para las gentes que lo habitaron, debido su inaccesibilidad.
Situado en el Ayuntamiento de Porto do Son al borde mismo de la ría de Muros y Noia. El acceso desde la capital municipal es muy sencillo, ya que sólo hay que coger la carretera dirección Ribeira. Recorridos 4 km ya encontramos a mano derecha el Punto de Información y área de acogida. Desde allí, nos acercamos al castro por un camino tradicional que, descendiendo hacia el mar, los llevan directamente a los restos arqueológicos. Fuente: Concello Porto do Son
Recorrido
Iniciamos ruta en el pequeño aparcamiento al lado del edificio de información del Castro, siguiendo el recorrido a favor de las agujas del reloj. Al principio vamos por una antigua calzada de piedra, ancha y dirección al Castro. Antes de llegar al Castro de Baroña, giramos a nuestra derecha por un sendero perfectamente limpio de hace poco tiempo y que nos lleva a la playa de Coido (de piedras redondas). Mas adelante un panel informativo de este lugar y el gran valor medioambiental que tiene. Nos desviamos un poco del recorrido oficial para visitar el faro. Bajamos un poco hasta el acantilado para ver el naufragio del cerqueiro Divina del Mar y del que todavía está encallado.
Abandonamos la costa y en poco tiempo volvemos a enlazar con el sendero oficial R06, por un camino, en ascenso liviano hasta la carretera AC-550 que deberemos cruzar con precaución y continuar por el camino que nos llevara al pintoresco y muy bien restaurado el pueblo de O Campanario (parroquia de Goians) con cruceiro, hórreos e iglesia románica.
Seguimos la ruta que nos llevara al siguiente destino que es el pueblo de As Penas. Lugar pintoresco, con una zona del pueblo un poco más alta y la otra llana, en las faldas del Monte Enxa. Pasamos al lado de una fuente y área recreativa.
Salimos de As Penas por una pista que nos llevara a una zona boscosa por la que caminamos bastante tiempo hasta la carretera AC-550 que deberemos cruzar otra vez (peligro). Al otro lado de la carrera seguimos por el camino, por la parte de atrás del camping Los Castros en busca de la costa. Ya las vistas vuelven a ser idílicas; sendas estrechas de bajada a la playa, cuasi vírgenes, con aguas cristalinas de excelente calidad. Vistas panorámicas sobre la playa Río Maior, miradores naturales, sobre las playas Area Longa, el océano. Ya vemos nuestro objetivo principal que es el Castro de Baroña y que llegamos en poco tiempo. Lugar de belleza incomparable con vistas panorámicas sorprendentes. Lugar recomendable, muy recomendable.
Desde el Castro de Baroña pasando por el banco Tahume II para en poco tiempo regresar al origen del recorrido
Felicitaciones a los responsables del sendero que está perfectamente señalizado, muy bien señalizado y es de agradecer.
=======================================================================
Roteiro circular de Castro Baroña, numerada polo Concello de Porto do Son como R06.
Porto do Son é un concello que ocupa o lado noroeste da Península do Barbanza. Limita ao norte coa ría de Muros e Noia, ao sur con Boiro e a Pobra do Caramiñal, ao leste con Noia e Lousame, e ao oeste con Ribeira.
A Península do Barbanza é unha terra moi accidentada e Porto do Son non é unha excepción. O monte está en case todo o concello moi preto da costa, o que obriga á poboación para concentrarse ao redor da liña costeira en case todo o territorio.
Na actualidade o padrón de habitantes consta de 9.425 habitantes. O territorio sonense está dividido en dez parroquias, a maior das cales é Néboa e a máis poboada, Noal, onde se atopa a capital do concello. Todas elas están bañadas polas augas da ría de Muros e Noia, excepto Ribasieira, que non dá ao mar.
Fonte: Concello Porto do Son
Castro de Baroña:
Descuberto en 1933, declarado Patrimonio Artístico Nacional e Ben de Interese Cultural, o Castro de Baroña é un dos máis importantes xacementos arqueolóxicos de Galicia. Sitúase na parroquia de Baroña; e adoptando forma de península é o exemplo típico e máis característico de castro marítimo. Rodeado por unha contorna de beleza incomparable, os seus 22.622 metros cadrados están fortemente batido polo mar convertido nun lugar inexpugnable e seguro para as xentes que o habitaron, debido a súa inaccesibilidade.
Situado no Concello de Porto do Son ao bordo mesmo da ría de Muros e Noia. O acceso desde a capital municipal é moi sinxelo, xa que só hai que coller a estrada dirección Ribeira. Percorridos 4 km xa atopamos a man dereita o Punto de Información e área de acollida. Desde alí, achegámonos ao castro por un camiño tradicional que, descendendo cara ao mar, lévanos directamente aos restos arqueolóxicos. Fonte: Concello Porto do Son
Percorrido
Iniciamos roteiro no pequeno aparcamento á beira do edificio de información do Castro, seguindo o percorrido a favor das agullas do reloxo. Ao principio imos por unha antiga calzada de pedra, ancha e dirección ao Castro. Antes de chegar ao Castro de Baroña, viramos á nosa dereita por un carreiro perfectamente limpo de hai pouco tempo e que nos leva á praia de Coido (de pedras redondas). Mais adiante un panel informativo deste lugar e o gran valor ambiental que ten. Desviámonos un pouco do percorrido oficial para visitar o faro. Baixamos un pouco ata o cantil para ver o naufraxio do cerqueiro Divina do Mar e do que aínda está encallado.
Abandonamos a costa e en pouco tempo volvemos enlazar co carreiro oficial R06, por un camiño, en ascenso livián ata a estrada AC-550 que deberemos cruzar con precaución e continuar polo camiño que nos levase ao pintoresco e moi ben restaurado o pobo de Ou Campanario (parroquia de Goians) con cruceiro, hórreos e igrexa románica.
Seguimos o roteiro que nos levase ao seguinte destino que é o pobo de As Penas. Lugar pintoresco, cunha zona do pobo un pouco máis alta e a outra chaira, nas saias do Monte Enxa. Pasamos á beira dunha fonte e área recreativa.
Abandonamos As Penas por unha pista que nos levase a unha zona boscosa pola que camiñamos bastante tempo ata a estrada AC-550 que deberemos cruzar outra vez (perigo). Alén da carreira seguimos polo camiño, pola parte de atrás do cámping Os Castros en busca da costa. Xa as vistas volven ser idílicas; senllas estreitas de baixada á praia, case virxes, con augas cristalinas de excelente calidade. Vistas panorámicas sobre a praia Río Maior, miradoiros naturais, sobre as praias Area Longa, o océano. Xa vemos o noso obxectivo principal que é o Castro de Baroña e que chegamos en pouco tempo. Lugar de beleza incomparable con vistas panorámicas sorprendentes. Lugar recomendable, moi recomendable.
Abandonamos o Castro de Baroña pasando polo banco Tahume II para en pouco tempo regresar á orixe das percorrido
Felicitacións aos responsables do carreiro que está perfectamente sinalizado, moi ben sinalizado e é de agradecer.

Ver más external

Waypoint

A Igrexa

Waypoint

Banco Tahume II

  • Foto de Banco Tahume II
Waypoint

Baroña

Árbol

Bosque

Campamento

Camping Os Castros

Museo

Castro de Baroña

Museo

Castro de Baroña dous

  • Foto de Castro de Baroña dous
  • Foto de Castro de Baroña dous
  • Foto de Castro de Baroña dous
  • Foto de Castro de Baroña dous
  • Foto de Castro de Baroña dous
  • Foto de Castro de Baroña dous
Museo

Castro de Baroña un

Museo

Cruceiro dos Milagros

  • Foto de Cruceiro dos Milagros
Waypoint

Faro

  • Foto de Faro
  • Foto de Faro
Fuente

Fonte e Área de Lecer

  • Foto de Fonte e Área de Lecer
  • Foto de Fonte e Área de Lecer
  • Foto de Fonte e Área de Lecer
  • Foto de Fonte e Área de Lecer
Sitio relixioso

Igrexa románica San Pedro de Baroño

Iglesia San Pedro de Baroño Porto Do Son, ESP
Waypoint

Informativo

Waypoint

Informativo e Cabaceiros

  • Foto de Informativo e Cabaceiros
  • Foto de Informativo e Cabaceiros
Parquing

Inicio Fin Parque Casa Castro de Baroña

  • Foto de Inicio Fin Parque Casa Castro de Baroña
  • Foto de Inicio Fin Parque Casa Castro de Baroña
Cima

Miradoiro fantástico único

  • Foto de Miradoiro fantástico único
  • Foto de Miradoiro fantástico único
  • Foto de Miradoiro fantástico único
  • Foto de Miradoiro fantástico único
  • Foto de Miradoiro fantástico único
  • Foto de Miradoiro fantástico único
Panoramica

Miradoiro Natural

  • Foto de Miradoiro Natural
  • Foto de Miradoiro Natural
  • Foto de Miradoiro Natural
  • Foto de Miradoiro Natural
Panoramica

Naufraxio cerqueiro Divina do Mar

  • Foto de Naufraxio cerqueiro Divina do Mar
  • Foto de Naufraxio cerqueiro Divina do Mar
  • Foto de Naufraxio cerqueiro Divina do Mar
  • Foto de Naufraxio cerqueiro Divina do Mar
  • Foto de Naufraxio cerqueiro Divina do Mar
Waypoint

O Campanario

Waypoint

Panel Informativo Coido

  • Foto de Panel Informativo Coido
Waypoint

Penas

Waypoint

Perigo Cruce carretera

Waypoint

Perigo cruzar Ac-550

Praia

Praia Area Longa

Praia

Praia Area Longa ou Baroña

Praia

Praia Rio Maior

Waypoint

Sendeiro a Castro de Baroña

Panoramica

Sendeiro a praia e vistas

  • Foto de Sendeiro a praia e vistas
  • Foto de Sendeiro a praia e vistas
Panoramica

Vista panorámica

  • Foto de Vista panorámica
  • Foto de Vista panorámica
  • Foto de Vista panorámica
  • Foto de Vista panorámica
  • Foto de Vista panorámica
  • Foto de Vista panorámica
Praia

Vista Praia do Coido

  • Foto de Vista Praia do Coido
  • Foto de Vista Praia do Coido
  • Foto de Vista Praia do Coido
  • Foto de Vista Praia do Coido
  • Foto de Vista Praia do Coido
Panoramica

Vistas idílicas

  • Foto de Vistas idílicas
  • Foto de Vistas idílicas
  • Foto de Vistas idílicas
  • Foto de Vistas idílicas
Panoramica

Vistas Sendeiro praia

  • Foto de Vistas Sendeiro praia
  • Foto de Vistas Sendeiro praia
Waypoint

Zona acondicionada

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta