Tempo  4 horas 43 minutos

Coordenadas 3154

Fecha de subida 8 de septiembre de 2020

Fecha de realización septiembre 2020

-
-
69 m
-7 m
0
4,1
8,3
16,56 km

Vista 66 veces, descargada 0 veces

preto de Corrubedo, Galicia (España)

Sábado, 05 de septiembre de 2020
Santa María de Corrubedo es una parroquia del Concello de Ribeira en la península del Barbanza. Aquí está el complejo dunar, patrimonio natural importantísimo de Galicia. Magnifico lugar que merece la pena visitar cuantas veces sea posible.
Nuestro recorrido es circular por la costa de Corrubedo que está denominado por el concello de Ribeira como Roteiro SR-1 Corrubedo.
Hermosa ruta de senderismo por la costa de Corrubedo. Placentero recorrido en un entorno costero pintoresco y lleno de belleza. Además, podremos recorrer una parte del Parque Complejo Dunar de Corrubedo contemplando la gran reina denominada Gran Duna, así como recorrer la playa de a Ladeira. Inicio en Corrubedo con dirección a favor de las agujas del reloj. Pasamos por la playa de A Robeira, el parque infantil Casa do Mar y el lugar Campo da Agra. Al final de la playa Ribeira do Prado, junto a una edificación pagada al mar, la rodeamos girando a la derecha. En muy poco tiempo, al otro lado, ya volvemos a tener el mar como compañero de viaje. Ya no abandonamos la costa hasta llegar al Faro de Corrubedo. Fantásticas vistas, espectaculares que no nos dejan indiferentes. Numerosas paradas para contemplar la belleza de estos parajes.
El Faro de Corrubedo fue construido por Celedonio Uribe en 1853. Se ubica en la punta del cabo en una zona rocosa desde el que pueden ver las dunas del Parque Natural de Corrubedo, conformadas por una gran masa de arena que parece viva y no deja de moverse. Desde este lugar mágico se puede ver las luces de los faros de las Isla Cíes y Fisterra.
Tras el naufragio del Santa Isabel en 1921, emitió luz roja, en vez de blanca, por el malestar que generó la posible confusión de su señal con la de Sálvora. El pueblo lo bautizó como el faro comunista.
El futuro del Faro de Corrubedo: La Autoridad Portuaria dio su visto bueno al proyecto hotelero previsto en el faro de Corrubedo. VER NOTICIA EN MI BLOG
Seguimos nuestro camino pegados a esta costa mágica. Pasamos por la playa de Balieiros, divina, salvaje y de aguas cristalinas. En poco tiempo pasaremos por las Brañas de Teira, que están a la altura del pueblo de Teira, hasta llegar a una zona del recorrido más pedregosa en A Punta do Corgo. Avanzamos por la costa contemplando la belleza de la zona hasta Punta da Laxa Brava, playa de Rial y playa de Serans. Estamos en el límite con el concello de Ribeira y Porto do Son. No abandonamos Ribeira y giramos a la derecha por el Camino Viejo de Espiñeirido a Corrubedo con destino al pueblo de Teira, el camping de Valverde y el área recreativa de Espiñeirido.
El próximo destino es el parking del Parque Natural de Corrubedo; una pequeña parada en la oficina de información para continuar por el sendero Camiño ao Río do Mar con la Gran Duna a nuestra vista. El sendero Río do Mar nos llevará a la desembocadura del Río Sirves conformando la marisma, la Lagoa Carregal y a la playa de La Lagoa, unida a la playa de A Ladeira.
Nos movemos por un entorno de una belleza indescriptible, en estado virgen, con poco oleaje, un sol radiante, arenas finas y muy blancas y aguas cristalinas tonos azules y verdes. Y con el Parque Natural a nuestro lado al que se puede acceder desde la propia playa. Al final de la playa de A Ladeira, de nuevo Corrubedo, lugar de inicio de nuestro recorrido.
En total 17 kilómetros recorridos por un lugar único y que merece la pena visitar.
=======================================================================
Sábado, 05 de setembro de 2020
Santa María de Corrubedo é unha parroquia do Concello de Ribeira na península do Barbanza. Aquí está o complexo dunar, patrimonio natural importantísimo de Galicia. Magnifico lugar que merece a pena visitar cantas veces sexa posible.
O noso percorrido é circular pola costa de Corrubedo que esta denominado polo concello de Ribeira como Roteiro SR-1 Corrubedo.
Fermoso roteiro de sendeirismo pola costa de Corrubedo. Pracenteiro percorrido nunha contorna costeira pintoresca e cheo de beleza. Ademais, poderemos percorrer unha parte do Parque Complexo Dunar de Corrubedo contemplando a gran raíña denominada Gran Duna, así como percorrer a praia da Ladeira.
Inicio en Corrubedo con dirección a favor das agullas do reloxo. Pasamos pola praia da Robeira, o parque infantil Casa do Mar e o lugar Campo dá Agra. Ao final da praia Ribeira do Prado, xunto a unha edificación pegada ao mar, rodeámola virando á dereita. En moi pouco tempo, alén, xa volvemos ter o mar como compañeiro de viaxe. Xa non abandonamos a costa ata chegar ao Faro de Corrubedo. Fantásticas vistas, espectaculares que non nos deixan indiferentes. Numerosas paradas para contemplar a beleza destas paraxes.
O Faro de Corrubedo foi construído por Celedonio Uribe en 1853. Sitúase na punta do cabo nunha zona rochosa desde o que poden ver as dunas do Parque Natural de Corrubedo, conformadas por unha gran masa de area que parece viva e non deixa de moverse. Desde este lugar máxico pódese ver as luces dos faros das Isla Cíes e Fisterra.
Tras o naufraxio do Santa Isabel en 1921, emitiu luz vermella, no canto de branca, polo malestar que xerou a posible confusión do seu sinal coa de Sálvora. O pobo bautizouno como o faro comunista.
O futuro do Faro de Corrubedo: A Autoridade Portuaria deu a súa visto e prace ao proxecto hostaleiro previsto no faro de Corrubedo. NOTICIA NO MEU BLOG
Seguimos o noso camiño pegados a esta costa máxica. Pasamos pola praia de Balieiros, divina, salvaxe e de augas cristalinas. En pouco tempo pasaremos polas Brañas de Teira, que están á altura do pobo de Teira, ata chegar a unha zona do percorrido máis pedregosa na Punta do Corgo. Avanzamos pola costa contemplando a beleza da zona ata Punta dá Laxa Brava, praia de Rial e praia de Serans. Estamos no límite co concello de Ribeira e Porto do Son. Non abandonamos Ribeira e viramos á dereita polo Camiño Vello de Espiñeirido a Corrubedo con destino ao pobo de Teira, o cámping de Valverde e a área recreativa de Espiñeirido.
O próximo destino é o parquin do Parque Natural de Corrubedo; unha pequena parada na oficina de información para continuar polo carreiro Camiño ao Río do Mar coa Gran Duna á nosa vista. O carreiro Río do Mar levaranos á desembocadura do Río Serves conformando a marisma, a Lagoa Carregal e á praia da Lagoa, unida á praia da Ladeira.
Movémonos por unha contorna dunha beleza indescritible, en estado virxe, con pouca ondada, un sol radiante, areas finas e moi branca e augas cristalinas tons azuis e verdes. E co Parque Natural ao noso lado ao que se pode acceder desde a propia praia. Ao final da praia da Ladeira, de novo Corrubedo, lugar de inicio do noso percorrido.
En total 17 quilómetros percorridos por un lugar único e que merece a pena visitar.

Ver más external

parquing

Aparcamento

Parkplatz Ribeira, ESP
parquing

Aparcamento Dunas de Corrubedo

Parking Dunas de Corrubedo Ribeira, ESP
parquing

Aparcar

Parkplatz Ribeira, ESP
Picnic

Area Recreativa Espiñeirido

Waypoint

As Brañas de Teira

Waypoint

Camiño vello de Espiñeirido a Corrubedo

campamento

Camping Valverde

Camping Valverde Ribeira, ESP
Waypoint

Campo da Agra

parquing

Caseta informativa do Parque

Waypoint

Corrubedo

Edificio de interés

Edificio pegado al mar

Waypoint

Faro de Corrubedo

Avituallamiento

Ferruxe

Ferruxe Ribeira, ESP
panoramica

Grande Duna de Corrubedo

Duna de Corrubedo
parquing

Inicio e Fin en Corrubedo

panoramica

Porto Corrubedo

Monumento ESP
Waypoint

O Faro

Parque

Parque Infantil Casa do Mar

Parque Infantil Casa Do Mar 15969, Ribeira, ESP
Waypoint

Parque Natural Complexo Dunar de Corrubedo E Lagoas de Carregal E Vixán

Waypoint

Pedreira

Waypoint

Pedrera

Praia

Praia Balieiras

Ponte

Praia da Lagoa

Praia

Praia da Robeira

Praia

Praia de Balieiros

Praia

Praia de Serans

Praia

Praia do Rial

Praia

Praia Ladeira

Praia

Praia o Prado

Praia

Praia Ribeira do Prado

Praia

Praia Serans

Waypoint

Punta do Corgo

Waypoint

Punta Laxa Brava

Waypoint

Punta Outeiro dos Corvos

Waypoint

Sendeiro/Camiño ao Río do Maar

Waypoint

Teira

Waypoint

Zona pedrera

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta