Tempo  4 horas 9 minutos

Fecha de realización noviembre 2017

3,6
7,1

preto de Pazos de Arenteiro, Galicia (España)

Bonito recorrido por tierras del concello de Piñor. Después de recorrer la parte más alta de estas tierras, Pico Seco, en fechas pasadas regresamos a Piñor en una mañana fría y óptima para caminar fundamentalmente al lado del principal río del concello (Arenteiro) y el río Mirela. Iniciamos recorrido en Arenteiro, en el aparcamiento al lado de la iglesia o Capilla de la Peregrina.
Catorce kilómetros entretenidos y llenos de encanto por distintos caminos tipicos (canellas e corredoiras), en algún momento entre las típicas casas de los distintos lugares de paso.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bonito percorrido por terras do concello de Piñor. Despois de percorrer a parte máis alta destas terras, Pico Seco, en datas pasadas regresamos a Piñor nunha mañá fría e óptima para camiñar fundamentalmente á beira do principal río do concello, o Arenteiro e o río Mirela. Iniciamos percorrido en Arenteiro, no aparcadoiro á beira da igrexa ou capela da Peregrina.
Catorce quilómetros entretidos e cheos de encanto por distintos camiños tipicos (canellas e corredoiras), nalgún momento entre as típicas casas dos distintos lugares de paso.