Tempo  4 horas 21 minutos

Coordenadas 2183

Fecha de subida 26 de enero de 2019

Fecha de realización enero 2019

-
-
846 m
619 m
0
3,5
6,9
13,83 km

Vista 183 veces, descargada 7 veces

preto de A Madalena, Galicia (España)

Estamos en Sanguñedo que es un lugar de la parroquia de Madanela de Montes del ayuntamiento de Forcarei de la provincia de Pontevedra.
Un recorrido en busca de as Neveiras de Fixó que son recintos circulares para almacenar nieve de forma compacta. Construcciones que al ayuntamiento de Forcarei recuperó con la colaboración de la Xunta de Galicia.
Las Neveras de Fixó están datadas en el siglo XVII. Eran propiedad del Cabido de la Catedral de Santiago de Compostela y explotadas por los monjes del Monasterio de Aciveiro, que obtenían de este recurso sus principales fuentes de ingresos. De hecho, el comercio fue una de las actividades más rentables de la época, ya que el Camino Real que unía este monasterio con la comarca de O Ribeiro atravesaba estas montañas.
Después de parar en este lugar y observar estos pozos circulares entre los pinares, seguimos camino por una senda que nos llevará al mirador de Grobas desde donde se pueden contemplar las impresionantes montañas que forman la sierra del Candán, sin olvidar el pico de San Bieito Candán. También vistas sobre el mirador del Coco, visitado hace tres semanas.
Fenomenal recorrido en un día que amanecía con fuertes heladas y guarismos términos negativos a primeras horas, en un día claro, sin niebla y con sol radiante en una jornada cuasi primaveral.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Estamos en Sanguñedo que é un lugar da parroquia da Madanela de Montes do concello de Forcarei da provincia de Pontevedra.
Un percorrido en busca das Neveiras de Fixó que son recintos circulares para almacenar neve de forma compacta. Construcións que o concello de Forcarei recuperou coa colaboración da la Xunta de Galicia.
As Neveiras de Fixó están datadas no século XVII. Eran propiedade do Cabido da Catedral de Santiago de Compostela e explotadas polos monxes do Mosteiro de Aciveiro, que obtiñan deste recurso as súas principais fontes de ingresos. De feito, o comercio foi unha das actividades máis rendibles da época, xa que o Camiño Real que unía este mosteiro coa comarca do Ribeiro atravesaba estas montañas.
Despois de parar neste lugar e observar estes pozos circulares entre os piñeirais, seguimos camiño por unha senda que nos levará ao miradoiro de Grobas desde onde se poden contemplar as impresionantes montañas que forman a serra do Candán, sen esquecer o pico de San Bieito Candán. Tamén vistas sobre o miradoiro do Coco, visitado fai tres semanas por iste que escribe.
Fenomenal percorrido nun día que amencía con fortes xeadas e algarismos termos negativos a primeiras horas, nun día claro, sen néboa e con sol radiante nunha xornada case primaveral.

Ver más external

parquing

Inicio-Fin Sanguñedo

panoramica

Mirador de Grobas

Mirador de Grobas Forcarei, Pontevedra, ESP
Museo

Neveira de Fixó

Museo

Neveira Fixó

Museo

Neveiras de Fixó

Información

P. informativo neveiras

Información

P.Informativo

Información

Panel informativo

Información

Panell no miradoiro

Waypoint

Sanguñedo

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta