Tiempo en movimiento  5 horas 22 minutos

Fecha de realización febrero 2019

-2 m
5,5

preto de Seráns, Galicia (España)

Nesta ruta visitamos o monte Tahume, cunhas vistas impresionantes, baixamos cara o centro de interpretación das lagoas de Xunho (parece que pechado permanentemente). Logo pasamos polas lagoas de San Pedro de Muro e Xunho, para dirixirnos cara a ponte medieval do río Sieira. Na praia de río Sieira demos volta xa pola costa pasando pola praia das furnas cara o punto de partida, pero non demos cruzado por donde desemboca a lagoa de Muro cara o mar pola forte corrente que leva o río e tivemos que dar unha volta por donde xa pasaramos (seguramente se non chove moito se dea cruzado mollando un pouco as pernas). Logo, a parte final foi por pasarelas de madeira e ao final de todo tamén nos desviamos pola estrada en lugar de seguir rectos cara o punto de inicio pois unha senhora díxonos que non se daba pasado (aínda que non parecía que houbera realmente problema, só que estabamos sen batería para mirar o google maps, pero parece que hai caminho bo). Unha mágoa estes dous contratempos pois é unha ruta bonitísima e variada, na que temos montanha, monte, praias, rocas e caminhos por prados (e tamén algo de asfalto, claro...). Gran parte desta ruta discorre polos sendeiros sinalizados "ruta do monte Tahume (vermello)", ruta das lagoas de Muro e Xunho (verde)" e ruta das furnas (amarela).

Parquing de inicio da ruta