Tempo  8 horas 51 minutos

Fecha de realización octubre 2015

-6 m
5,2

preto de Pontesampaio, Galicia (España)

Iniciamos este roteiro circular por Pontesampaio, no lugar do Sixto, seguindo as indicacións e as marcas que se atopan polo camiño, aínda que en algúns lugares non se encontren facilmente, nós facémolo con GPS. Existen zonas bastante pechadas polos toxos e silvas no medio do monte que con coidado pasámolas recibindo algún que outro rascado sen maior importancia.

Picando as palabras de azul, podemos ver unha ampla descrición de todo o roteiro.

Apenas ten asfalto, un pouco na saída de Pontesampaio polo Camiño Portugués de Santiago que o seguimos ata o inicio do tramo que nos levará ao Monte Castelo.

Os primeiros nove quilómetros son de subidas non moi pronunciadas, facémolas sen moita dificultade. O resto é baixada e chaira, excepto ao final que a subida ao Monte Castelo fainos realizar un último esforzo.

Tempo en movemento: 6 horas, tres minutos.
Media movemento: 3,47 Km./h.