Fecha de subida 25 de enero de 2013

Fecha de realización enero 2013

3,9
7,9

preto de Tenorio, Galicia (España)

Iniciamos esta ruta na Igrexa e Mosteiro de S.Pedro de Tenorio. Pasamos por lugares como Os Palleiros, entre outros, na longa subida cara o monte Castelo de altitude máxima sobre 550 m.
Percorremos por parte do trazado da ruta GR-94, Rural de Galicia, tamén da PRG-68, A Vía escondida en Viascón e a ruta das Coutadas, neste mesmo lugar.
Xa na Chan da Batalla, os camiños están cheos de auga, lóxico neste inverno chuvioso que temos, polo que tivemos que ir sorteando algúns deles. Tamén ten zonas onde os toxos e a maleza, están obstaculizando bastante o paso.
Consideramos que é unha ruta bonita, non ten apenas asfalto, e ten boas vistas dende o alto do monte. O noso consello é que non se faga no inverno, principalmente se é tan chuvioso como este.
Mosteiro e Igrexa
Siguiendo por la pista a la izquierda 500m y tomando entonces el desvío a la derecha se enlaza con el sendero evitando este tramo complicado.