-31 m
3,3
6,6

preto de A Guarda, Galicia (España)

Domingo, 10 de maio de 2015. Seguimos en Pontevedra, Concello dá Guarda.
Suba a Santa Tegra utilizando os tramos da ruta PRG 122 Camiños do Tegra. Fermoso percorrido con vistas panorámicas magníficas, sobre o esteiro do Río Pai (Miño), Portugal, o Atlántico, Camposancos, A Garda e outras. Lugar de cultura galaico-romana, un poboado que chegou a ser habitado por case 5.000 persoas, a 340 metros de altitude sobre o nivel do mar, co seu máximo esplendor no século I a.C Hai un museo arqueolóxico, petroglifos, Viacrucis e a capela de Santa Tegra. Paraxe de obrigada visita. Neste monte encóntrase o vértice xeodésico Santa Tegra.
Descenso en dirección a Camposancos con varios miradoiros que nos permiten considerar a beleza deste lugar, onde o gran Río Galego entrega as súas augas ao Atlántico, cunha lonxitude de máis de 300 quilómetros dende o Pedregal de Irimia na Serra de Meira.
Dende Camposancos continuamos noso camiñar pola PRG 160 Ruta da desembocadura do Miño, perfectamente acondicionada, zona de especial interese para paxaros (Zona Zepa) e con zonas de dunas. Trece quilómetros moi bonitos. O peor, a néboa.

A Cetárea

Arquitectura religiosa

Iglesia San Amaro

parquing

Inicio-Fin A Guarda (Porto)

Mirador Areses

11-ENE-15 3:48:56AM

Vista estuario Miño

Vistas A Guarda

Vistas sobre a Ínsua (fuerte)