Descargar

2 de agosto de 2019

agosto 2019

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Suarbol, Galicia (España)

Pequena ruta que comeza nunha pista, asfaltada, que sae da Cruz da Cespedosa, diverxendo da que vai cara Suárbol. Cara a esquerda comeza unha pista de terra que nos leva ata a aldea de Poso, un lugariño de casas ben feitas. No regreso desvíase cara a esquerda por outro ramal de pista que nos leva cara uns lameiros. A intención era chegar a un acivral que hai pola zona pero non demos chegado, malia as moi boas indicacións que nos deran la aldea. Xa era hora de rematar, en realidade.
A última parte do percorrido faixe por unha zona rozada, con carpazas baixas, se mor problema.
Durante a camiñada podemos gozar das paisaxes dos Ancares e dos seus imponentes picos.