• Foto de RUTA APOLONIA – RUTAS AS CINCO IRMANS

Fecha de realización agosto 2014

4,9
9,9

preto de Arnoia, Galicia (España)

Cinco rutas que teñen ó mesmo pai e a mesma nai (o inicio e o final é o mesmo) pero percorren camiños diferentes. É interesante facelas todas e ir descubrindo como unha ruta que parece igual á anterior se desvía para transformarse noutra ruta parecida pero diferente o mesmo tempo. Non podo dicir cal me parece mellor das cinco, pois cada unha ten as súas particularidades. Todas empezan o carón do Río Arnoia e rematan no mesmo sitio, preto do Balneario de Arnoia, polo que se me ocorre, que sería un bo plan pasarse uns días de rutas matutinas e descanso termal. Nalgúns partes atopámonos con zoas bastante húmidas polo que se fai imprescindible un bo calzado.

• Foto de VICTOR LUIS

VICTOR LUIS 28-jun-2019

Muy bien grabada la ruta y el recorrido espectacular. Muy limpios los caminos excepto en un pequeño tramo de bajada hacia A Raiña. Después en A Ponte hemos ido un tramo por la Emeregilda y subiendo a la carretera OU-0353 también había algo de maleza al igual que al pasar el campo de fútbol y al llegar al último puente. Muy recomendable. El tramo junto al Miño precioso así como la subida en Meréns con fuentes de agua riquísimas.