Descargar

11 de mayo de 2013

mayo 2013

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor

preto de Forcadas, Galicia (España)

RUTA CASTELO DE CERVEIRA

CASTELO DE CERVEIRA
A ruta comenza en Forcadas, (Concello de Chandrexa de Queixa), logo dunha forte pendente de 5 quilometros, chegase a pista que une Manzaneda con Camba. Dende iste punto temos tres camiños; ao frente chegase ao Castillo de Cerveira, a esquerda a Manzaneda, e a dereita acabas topando Camba. Nos camiñamos de frente para ir a ver o Castelo.

Moi importante; a Ruta non esta señalizada. O ascenso o Monte Seixo e dificultoso por non existir camiños que indique a subida. Unha vez no alto e facil de percorrer e sempre con moi boas vistas.

A ruta é de case 6 quilometros dende Forcadas ata o Castelo de Cerveira e a duración ida e volta foi de 4 horas (12 km. en 4 horas)

M.I.D.E.

Severidade do medio natural: 2 (Hai mais de un factor de risco)
Oriendación no itinerario; 3 (E necesario a identificación de accidentes xeograficos)
Dificultado no desprazamento; 3 (Fai falla as mans e saltos sobre o terreo no ascendo o Monte Seixo)
Cantidade de esforzo preciso; 3 (De 3 a 6 horas de marcha)