weikes

Fecha de subida 5 de junio de 2012

3,1
6,3

preto de Cervás, Galicia (España)

A ruta comeza na praia de Chanteiro. Subimos pola estrada ata a igrexa, e, unha vez alí, uns metros arriba, collemos un sendeiro cara á esquerda que se desvía da estrada. Seguimos ese carreiro ata acadar ás baterías de Segaño, un dos máis importantes puntos de interese desta ruta. Chegados alí, desvíaste por un carreiro chamado "A Ruta dos Pescadores", que remata na praia de Chanteiro de novo. Atravesamos a praia, e collemos outro sendeiro, que nos levará ata Punta Coitelada, outro dos puntos de interese, dende onde se observa (co ceo despexado) A Coruña e o porto exterior. Na Punta Coitelada, collemos cara arriba, seguindo un carreiro que xa nos leva directamente ás baterías de Sudova, bastante menos coñecidas que as anteriores, pero que seguen a ser un lugar digno de ver. Continuamos por carreiros de terra combinando con traxectos por carreteira, acadando así as depuradoras en construcción do municipio de Ares. Alí collemos a estrada, e, no primeiro desvío a dereita, chegamos case ata Cervás (pasando por Maiobre, etc...). Dende alí camiñamos ata Estacas, podendo guiarnos polas indicacións doutras rutas de senderismo preestablecidas. Pasando polas Mirandas, e observando a fantasiosa paisaxe, rematamos no paseo de Ares, na praza da igrexa, fin de esta ruta.
Paseo marítimo con gran cantidade de Bares e vistas magníficas do pobo e a ria de Ares.
Illas rocosas na ria de Ares.
O sendeiro que vai para o mirador está impracticable pola cantidade de maleza que hai.
Monumento no pobo de Ares, ao lado da súa igresia
Depuradora en construción para a recollida das augas residuales da zona de Ares.
Outra fortificación de defensa da ria de Ferrol. Encontrase en mal estado e comida pola maleza.
É una estructura rochosa natural con forma de coitelo. dende ela podese ver a cidade de A Coruña e máís o porto exterior de Ferrol.
Magnífica praia para pasar a tarde.
Estas baterias pertencen ao mesmo agregado de fortificacións. Dende estas fortificación podense observar unhas increibls vistas da praia de Chanteiro.
As baterias de Segaño son una fortificación militar que se construiron máis ou menos so século XIX. Estas fortificaciones foron creadas para a defensa da ria de Ferrol e al rededores.
Ria na que se encontran a cidade de Ferrol, Fene, Mugardos, Neda e Narón
Igrexia de estilo románico edificada no século XIV.
Puerto con abundante actividad económica en el inicio de la ría de Ferrol, como descarga de carbón, madera, etc...