Tempo  5 horas 2 minutos

Fecha de realización abril 2019

4,2
8,4

preto de Vilaestrofe, Galicia (España)

Ruta Circular de Burela
A través de La Voz de Galicia nos hacíamos eco del apoyo de la Xunta a la realización y señalización de una ruta circular por Burela intentando unir los principales atractivos del concello. Un convenio de colaboración Xunta y concello de Burela en la que el 65% del coste de las obras fue a cargo de la Administración Autonómica.
Aprovechamos el 19-04-2019 para la realización es este trazado circular que recorre los puntos más significados e interesantes del municipio. Algunos son: Playas de O Cantiño, Ril, Marosa, Cabaliño, Portelo y Penoural; paseos marítimos preciosos como son el de la Marosa y O Cantiño; construcciones y otros elementos como son el monumento al mancomunero, fuentes y hórreos; arquitectura religiosa como es la Capela do Monte Castelo; el espacio de interés paisajístico con vistas hermosas representado por el Mirador del Monte Castelo. Otros que nos explicaron en a la oficina de turismo (interés geológico que es la rasa cantábrica. Además del puerto, astilleros y lonja.
Un recorrido interesante de un poco más de 16 kilómetros por A Mariña Lucense.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ruta Circular de Burela
A través de La Voz de Galicia faciámosnos eco do apoio da Xunta á realización e sinalización dunha ruta circular por Burela tentando unir os principais atractivos do concello. Un convenio de colaboración Xunta e concello de Burela na que o 65% do custo das obras foi a cargo da Administración Autonómica.
Aproveitamos o 19-04-2019 para a realización deste trazado circular que percorre os puntos máis significados e interesantes do municipio. Algúns son: Praias de O Cantiño, Ril, Marosa, Cabaliño, Portelo e Penoural; paseos marítimos preciosos como son o da Marosa e O Cantiño; construcións e outros elementos como son o monumento ao mancomunero, fontes e hórreos; arquitectura relixiosa como é a Capela do Monte Castelo; o espazo de interese paisaxístico con vistas fermosas representado polo Miradoiro do Monte Castelo. Outros que nos explicaron na a oficina de turismo (interese xeolóxico que é a rasa cantábrica. Ademais do porto, estaleiros e lonxa.
Un percorrido interesante dun pouco máis de 16 quilómetros pola Mariña Lucense.