Tiempo en movimiento  unha hora 25 minutos

Fecha de realización septiembre 2019

2,1
4,1

preto de Bolmente, Galicia (España)

Empezamos a ruta enfronte do local social de Bolmente e collemos a carretera que vai a Ferrón, pasamos por diante de Apartamentos Rio Sil, fermosa casa de turismo rural, seguimos ata As Chouselas e máis adiante collemos á esquerda un camiño que nos leva ó petróglifo da Laxa da Carreira.
Despois de velo e ler o panel informativo seguimos baixando polo monte ata a zona do Bouzo, onde dende un miradoiro natural podemos gozar cunhas fermosas vistas do Canón do Sil. Volvemos ó camiño forestal e llaneando chegamos ó Agro do Coto, lugar chan onde antes se sementaba millo e cereal e agora está prácticamente todo plantado de pinos.
Pasado o agro, un ramal a dereita lévanos primeiro cara a zona do Cardo, o Reboredo, e despois pasa a carón do Castro de Vilanova. Aquí tamén hai un panel informativo.
Por un fermoso sendeiro baixamos ata a Costa, onde confluimos coa pista que baixa a ribeira e coa ruta da Empardeada, que podemos facer se queremos (É lineal, hai que seguir as indicacións ata o Marcozón e volver polo mesmo camiño).
Nos xiramos á esquerda e subindo achegámonos o Lobio e despois a igrexa de Barantes. Pasada esta, collemos á dereita cara Bolmente e Cacedo e ímonos achegando ó punto de partida.